Omdat ik voor een nieuwe trailer ga kijken volgende week Die is groter en past mijn concourswagen in en evt 2 pony's.
LS_fotos
Geplaatst: 18-01-16 12:36
Leuk Ayla!
Goed gedaan Patty!
Ik heb een Aluminium trailer, marathonwagen voor, pony erachter. Of schot erin en 2 paarden. Of heeeeel veel pony's. Gister hele dag op bed gelegen.. Nu naar stal.
Aah zo. Wij hebben onze 1.5 omgebouwd zodat er 2 pony's en een tweewieler in kunnen. Met een beetje aanpassen zou een vierwieler misschien ook nog wel lukken.
Heerlijk weer! Vrij vandaag en net even gereden met Willem. Ik wilde het rustig aan doen maar mijn heethoofd dacht er anders over
claudiadvx
Geplaatst: 18-01-16 15:11
Wij krijgen met geen mogelijkheid de 4wieler + pony's in de trailer helaas. (2 paards) Wij moeten dus altijd met 2 autos De sulky gooien we gewoon achterin de bus met al het andere spul
Sardis
Geplaatst: 18-01-16 20:48
Patty, gefeliciteerd met de mooie punten! Mooie foto's van vieze Milkyway! Succes met de verkoop Ayla! Ik heb helaas geen eigen trailer, zou het wel erg graag willen, maar voor de stallingskosten en de koop-kosten van een trailer kan ik er net zo goed een huren voor die aantal keren dat ik op wedstrijd e.d. ga.
Mowgli4
Geplaatst: 18-01-16 20:54
ik heb vandaag nog even gauw wat foto's gemaakt in de sneeuw van mowgli zijn niet allemaal even perfect, maar wel enorm schattig vind ik zelf hihi
Ik ben opzoek naar peesbeschermers, het liefste soft. En echt heel iniminie maatje.. Nu ik z'n benen ook heb geschoren lijken het net kleine sateprikkers
Kunnen jullie me een advies geven waar ik moet zoeken? Heb de meeste shetlandershops al afgezocht maar krijg niet de indruk dat die gaan passen..
Mowgli4
Geplaatst: 18-01-16 22:11
Haha de sneeuw lijkt meer dan het eigenlijk is
Helaas kan ik je niet helpen met peesjes, sorry
Blackflag
Geplaatst: 18-01-16 22:31
Screenshotje van vandaag Ben al een tijdje bezig met dubbele longe / lange lijnen en hij begint steeds lekkerder te lopen. Hij liep eerst echt met de kin op de borst gelukkig begint hij steeds meer lengte te krijgen en een stuk ontspannender met z'n hoofd
Leuke foto! Grappig die paarse wielen weer eens wat anders
Sardis
Geplaatst: 18-01-16 22:45
Knappe Teddy! Blackflag, de kleinste beenbeschermers die ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn die van Picasso. Geen peesbeschermers dus maar 3 in 1. Ik vind ze erg fijn! Patty, mooie combinatie zijn jullie!