Er is een ruit ingeslagen in mn auto. $&(&@#($&(&*&# De achterklep kan gewoon open! Ze hebben waarschijnlijk mijn eneco map aangezien voor een laptop Welke gek laat er nou een laptop in de auto liggen, en welke gek ziet een map nou aan voor een laptop! Er is ook niks weg, mn radio zit er nog gewoon in. Baal hier zo verschrikkelijk van!!!! Eerst 700 euro aan onderhoud en nu dit weer! Blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af.
LoveMickey
Geplaatst: 13-02-11 12:25
DeSa: Jezus!!! Ik kan hier echt boos om worden! Sterkte!
Jeetje desa wat erg dit heel veel succes ermee... Ze kunnen ook nooit is van andermans troep afblijven zeg!!! Sjonge
_Lois_
Geplaatst: 13-02-11 12:36
Welkom Ilona! Wat erg zeg Debora! Ik hoorde op shownieuws ook al zoiets gister , maar dat was bij een presentator gebeurd. Sanne , ik heb je gePB't Miranda , verzorgde Daphne die Kick? Zij zit bij mij in de rijles.
ja het is sneu voor ons allemaal ken hem al anderhalfjaar en was zo zielig elke keer was hij bevangen enz maar op de manier waarop hij is weggegaan is gewoon heel gemeen en raar
_Lois_
Geplaatst: 13-02-11 12:50
Ik las het ja Kon hij dan niet gewoon als gezelschapspony blijven ofzo?
@loos het is heel sneu en mis hem vreselijk zelfs Polly die stond bij het hek in de paddock vrijdag en begon keihard te hinneken:( zo zielig maja we hopen dat we hem nog kunnen vinden maar ben zo bang van niet..
xxIloon
Geplaatst: 13-02-11 13:05
hannemarie dat is baale ik heb dat ook welleens dat ik dan bijna moet overgeven maar ik flip hem dan helemaal omdat ik emotofobie heb:$
Laatst bijgewerkt door xxIloon op 13-02-11 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt