De shet bij ons op stal heet Omar. Is van de gene waar ik verzorg. Hij is naar een acteur genoemd die getint/donker was en blauwe ogen had! omdat de pony dat ook heeft
De shetters van mijn zusje noemen Skippy, Emma en Prinses.
naugthytjhu
Geplaatst: 04-03-12 17:48
Mijn shetlander heet oorspronkelijk Day Light of the new life, ik noem hem Bertoes (genaamd naar mijn vriend zn koos naampje ) Ik kocht hem en hij werd boos dus om hem af te laten koelen dat ik hem had gekocht mocht hij n naam verzinnen..
Arthur! (van de Goudakkers) Mijn broertje wou hem vroeger 'Bumper' noemen, omdat hij altijd (eigenlijk nog steeds) overal tegenaan loopt. Heb zelfs nog eens een keer een prijs bij SBS6 gewonnen bij funniest homevideos! Had een filmpje waarbij hij op me af kwam rennen en de rem niet op tijd kon vinden...
Ik zoek een shetlander genaamd Darcy. Weet iemand wat van haar? Ik heb haar ook op het forum staan bij opsporing verzocht. Meer info kun je daar vinden maar je kunt mij ook altijd een pb'tje sturen: Nog even een foto van haar:
Die van mezelf nu het Lukie en op papier heet hij Elroy v.d. Witsie. We hebben ook nog een Binky, een Pino, Bolletje, Cookie, blackie en de rest van de shetten zijn "naamloos"