ik ga zo naar de paardjes, even borstel overheen halen, hoefjes krabben, water checken en anders doorbreken, stalletje opvegen endan even spelen met kim.
Anoniem
Geplaatst: 26-12-10 14:07
Mijn zelfgemaakte roze setje: Neusbontje: Moet op het longeerdekje nog 2 singeldingen maken. en de blingletters nog extra strijken Het longeerdekje ligt dubbelgevouwen,is in het echt dus nog langer
Veel plezier Ayla!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-12-10 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb nog wat stof over,kan nog wat maken. maar ik weet niet echt wat om nog te maken,het is nl. te weinig stof voor een dekje. Misschien hetzelfde setje in het groot voor het paard
na dat Dawn nu voor de 3e x in de andere wei stond, heeft ze straf. ze staat nu met mama misty aan het hek met 1,5 meter loopruimte. morgen komt er schokdraad om de wei
mn vader en ik gingen haar ophalen uit de andere wei. komt ze echt met zon onschuldig hoofdje naar mn vader toe. omdat die haar altijd voert mn vader gaat zo heel hard rennen, dawn er vrolijk bokkend en springend achteraan
maara,, morgenochtend vroeg gaat lisette haar vader gelijk bezig met het schokdraad