Rivaldo: Ruin en zijn hoogte is voor mij persoonlijk een nadeel, maar ik kan me goed voorstellen dat dit voor andere mensen weer een heel groot voordeel is. Ondanks dat ik m ontzettend leuk vind denk ik niet dat ie qua marktwaade meer dan 500 op zou brengen (en dat baseer ik even op een vergelijkbare pony die wij verkocht hebben)
Ik zou persoonlijk voor Rivaldo veel meer betalen, hij is lief voor kinderen, Shetlander (of kruising met, hij's zo groot?), dus kinderen kunnen er langer op doorrijden, ook omdat hij best breed is. Ook kan hij best veel dingen. En het is ook wel helemaal mijn kleurtje moet ik zeggen Bont is best wel geliefd maar wel persoonlijk natuurlijk.
Wat is zijn afstamming eigenlijk? Of heeft hij die niet?
Ik zou er zeker 800/900 euro voor geven! Ligt eraan of hij papiertjes heeft of niet.
(nu verkoop ik geen pony's zoals stef, dus je moet er maar vanuit gaan dat zij het zowiezo beter weet )
Bedankt voor de reacties .. Hij heeft geen papieren en misschien is het een kruising, staat hoog op zijn benen
LadyMadonna
Geplaatst: 17-02-10 11:36
DeEiken schreef:
Ik zou persoonlijk voor Rivaldo veel meer betalen,
Dat kan, maarja, ik heb geen kinderen, dus als kinderpony heeft ie voor mij al geen waarde. Daarbij is ie ruin (geen fokwaarde) en te groot voor het stamboek waar ik bij aangesloten ben. Persoonlijk zou ik dus maar heel weinig met dit dier kunnen (naast het aangespannen). Daarom zijn die taxaties ook zo persoonlijk
Inderdaad stef, taxaties zijn ook zo persoonlijk omdat iedereen een beetje z'n eigen voorkeuren heeft kwa pony, kleur en gebruik. Nu men ik heel veel en (ik heb dan wel geen kinderen, wel een zusje) rijden kan ook nog omdat hij zo groot is, vandaar.
Luna luna is geboren op 6-4-2004 haar moeder is een shetlander en de vader onbekend erg slank type. onder het zadel + wedstrijdervaring. kan voor de wagen en kan een leuke sprong maken ze is ong. 1m en een merrie. mooie lange manen en staart. lief naar kinderen en 200% verkeersmak
Luna: 250 op basis van deze (niet flaterende ) foto's
ZiekieLove
Geplaatst: 26-02-10 20:29
Wat een leuke shetters komen er voorbij:D
Rivaldo tussen de 500 en de 700 , mooi beestje, fijne maat en goed beleerd! Luna; 450/550, mooie merrie, helaas geen stamboek, goed beleerd en mooie maat Abbey; 400, mooi apart kleurtje, leuke maat, kent de basis en braaf in de omgang!(vind het persoonlijk echt een supermooi apart beestje!)
* Babbel * Hengst * rond de 1.05/1.10m(kan het niet op de cm na zeggen:$) * beleerd ohz, heeft ooit 1x voor een karretje gestaan vond hij erg leuk en wordt in de zomer verder voor de sulky beleerd! * Lief met kinderen, vrijwel geen hengstenstreken, mijn buurmeisje maakt er buitenritjes mee, niet echt geschikt voor in de bak rijden, vind hij vrijwel niks aan en vertikt het dan vaak ook om echt aan het werk te gaan maar gaat een beetje sukkelen(natuurlijk niet echt een ramp met een klein kindje erop) * 100% bomproof, laat zich niet gauw gek of bang maken, verkeersmak * paspoort en Chip, helaas geen papier, en babbel is 13 jaar.
Babbel leert ook erg snel, ikzelf doe Vd'en met hem, ik ben zelf natuurlijk te groot om te rijden, en wordt door zijn ruitertje bitloos gereden! Kan ook netjes een sprongetje maken! ontzettend mooie uitslovende draf(A)
Babbel: Hengst, geen papieren, is voor mij gelijk een vermindering. Ik vind hem heel mooi hoog op zn benen staan (zullen shetland fokkers weer niet vinden ) maar toch klopt er iets niet aan zijn bouw, maar kan mn vinger er niet op leggen. Hij klopt niet qua conformatie (bedoel ik echt niet banketstaaf). Zonder bitje over de weg met een niet zo'n heel groot meisje bewijst IMO wel (hoewel natuurlijk momentopname) dat ie braaf is. Maar toch kan ik niet hoger dan 150 euro gaan
Ik snap wat je bedoeld met zijn bouw, hoewel ik denk dat het aan de foto's ligt(A)
(ik weet niet of ik nog een foto mag plaatsen om even een foto te laten zien waar je zijn bouw goed op kunt beoordelen(goed/beter in elk geval:P, als niet sorry(A)