Hier heel fijn gereden in Wormerveer. In de dressuur liep toliene fijn, alleen iets tegen de hand. Toch nog 188 en 185 punten. Eerste in de vaardigheid met snelle tijd, maar wel 6 strafpunten in de Barrage. Verder foutloos in het basisparcour, dus 2 winstpuntjes in de vaardigheid erbij.
Op naar 23 juni in Midden Beemster
Laatst bijgewerkt door Linsey1998 op 11-06-17 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Misschien dat een van jullie trouwens iets weet. Ik wil binnenkort met Jimmy een weekend naar zee. Weten jullie fijne adresjes om te kunnen overnachten?
Wij vonden het super leuk en floor volgens mij ook! alle pony's die floor tegenkwam waarmee hij kennis maakte vond die allemaal even leuk vooral willem maar willem gaf er net niks om Twee hindernissen foutloos gereden, een hindernis met 40 strafpunten en een hindernis met een aantal strafpunten. Mijn verzorgster is ook niet foutloos door de pionnen gekomen maar de hindernis die daar stond is wel gelukt. Haar dochter heeft 175 punten gereden, niet heel veel maar zo vaak ment ze ook niet dus ik ben zeker niet ontevreden en verder was het er echt heel gezellig! Hele gemoedelijke sfeer, iedereen was super aanmoedigend en positief, volgend jaar gaan we zeker nog een x!
Patty14
Geplaatst: 11-06-17 21:28
Hier echt een geweldige dag gehad! Als eerste met Chip gestart. Dressuur ging wel Oke , hij was hartstikke braaf maar we slingerde vooral een beetje rond Haha. In de vaardigheid en een marathon hindernis heb ik verkeerd gereden. En na de 3e hindernis ben ik gestopt. Hij was moe en was zo braaf dat ik het wel goed vond . Kleine topper. Voor de eerste keer mee en dan zo goed z'n best doen.
Met Switch ging het echt heel fijn. Mooie dressuur proef, foutloze vaardigheid en marathon. Wat resulteerde in een tweede plaats in de middel klasse . En dan bij de laatste hartslag meting erbij staan of hij net begint . Hartslag was dus ook helemaal niet hoog.
Vast twee foto's van de camera. Van de week plaats ik nog wel meer .
Laatst bijgewerkt door Patty14 op 11-06-17 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuke trailer, en gefeliciteerd iedereen met hen prijs.
Hier flabbergasted 3e geworden met arty in de middenklasse. Pionnen parcours eum 2 communicatie stoornissen , is mijn vriend schuld dievhad van dev1e x geen foto. Foto's komen nog