Booster wat is Fleur toch een leuke pony R.X. heel veel sterkte gewenst alvast voor morgen Pummer12 veel plezier vanmiddag Buckje hoe gaat het vandaag met jouw? Ga zo naar de paardjes,kijken hoe vies Aimy zich heeft gemaakt
Kimbey
Geplaatst: 26-03-10 15:07
Ik ga om drie uur toch naar m'n knollies, vriendin komt foto's maken met de proff. camera van haar vader !
Nog een fotootje van m'n lekkere S(ch)etje.
corinadrenth
Geplaatst: 26-03-10 15:21
we zijn op het moment bezig een 3 jarige hengstje te beleren voor het wagentje,
Lieselot heb je geen enkelspan zwart tuig? Ik zoek ook nog een nieuwe winterdeken voor Johnny, maat 115 of 120 , en peesbeschermers. Laat maar zien wat je hebt.
Pummer weet je zeker dat je dat met dit tuig gaat doen? Het ziet er niet echt veilig en comfortabel uit
ik ben best dringend opzoek naar strijklappen & het liefst dan ook peesjes erbij. het bontje heb ik misschienook wel interesse in, licht eraan wat voor soort.
haha ja dat weet ik, maar ik kijk altijd eerst rond of ik natuurlijk goedkoper kan krijgenmaar het bontje zei ik ook misschien want dat word 'm waarschijnlijk niet. strijklappen & liefst peesjes ook heb ik echt dringend nodig.
Meeste spul van mij is kwaliteit en gaan niet voor dubbies weg...
Deeiken ik heb wel een tuigje te koop ja (mini shet) is wel groot verstelbaar maar of jou mannen het passen ? dan zou je ff de buikomvang moeten meten.
Ah dat wil ik wel even zien! Boris hoeft het niet te passen, het is dan voor Johnny (dies niet zo dik nu ), maar ik zal het even opmeten, het zal nog wel dikker worden omdat hij nu zo mager is.
Het is wel een vrij groot tuigje het is zo'n tuigje waarmee je op MP word doodgegooit maat mini shettie maar voor Buck te ruim.. Maar dat is ook echt ukkie.
haha inderdaad. casper die heeft al sinds die bij ons is problemen met zijn benen/hoeven, voorhoeven stonden naar buiten & achterhoeven naar binnen, bij het lopen hoorde je het altijd 'ketsen' en met zijn voorpeesjes gaat dit in iedergeval beter, maar dan heb ik ook voor achter nodig, het meeste nogwel. & bandageren kan ik niet, dusja.