Hij kwam me al bekend voor Maar als je deze al fijn vindt en nog een gewoon hoofdstel wilt moet je die andere die merrieveulen wel eens bestelt bestellen. Die heb ik ook, is echt mini en suuuuperfijn leer.
Welke bedoel je? Ach maakt ook niet uit. Beide hoofdstellen komen bij chimacum tack vandaan, besteld via Merrieveulen. De eerste is dus een westernhoofdstelletje, mooi klein, niet te grof. De tweede is een handgemaakt engels hoofdstelletje met hoge neusriem. Dat leer is echt suuuperzacht, ik heb het nog niet in hoeven vetten oid, verder is het heel mooi in verhouding, geen meterslange keelriem die je vaak aan die kleine hoofdstelletjes ziet. Hijs ruim verstelbaar en ook mooi passend te maken voor hele kleine hoofdjes.
ja dat vind ik eigenlijk ook best apart, ik ben natuurlijk geen winkel en maak er zelf geen winst op, maar ik kan ook gewoon kleine hoeveelheden of een enkel artikel laten komen... lijkt me dat dat ook wel te doen moet zijn voor hen naar jou toe zeg maar.
ik heb overigens gisteren een compleet tuig gekregen voor Snatje (om over een jaartje pas écht te gebruiken hoor, hij is dit jaar twee geworden), op maat gemaakt. écht super!
bolletje
Geplaatst: 01-07-11 17:32
Wie heeft er 3 in 1 beschermers maat grote shet ? Ik zou graag willen weten waa ze te bestellen zijn?