Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nielsd schreef:Ben je ontzettend veel te groot.
Maar jij wilt dat niet aannemen maar waarom ga je toch altijd in discussie. Dan is dat afgelopen en begin je weer
nielsd schreef:Waarom zou je je shet verkopen als je ervan houdt? Het gaat je toch niet alleen om rijden?
Je kan er ook VD mee gaan doen en wandelen enzo...
zaira_sak schreef:laat maar ik houd er mee op ik verkoop hem wel dat lijkt mij het beste hij heeft plezier in het rijden met mij maarja...
nielsd schreef:En wat zijn western oefeningen volgens jou?

zaira_sak schreef:ik zeg niks meer in deze topic ok ik doe gewoon wat ik het beste vind voor mijn shetje ok?? en dat is rijden rijden rijden en nog eens rijden de dierenarts zegt dat hij goed en stevig gebouwd is dus..
zaira_sak schreef:ik zeg niks meer in deze topic ok ik doe gewoon wat ik het beste vind voor mijn shetje ok?? en dat is rijden rijden rijden en nog eens rijden de dierenarts zegt dat hij goed en stevig gebouwd is dus..

KsVrPy schreef:Arm dier
Ik wed dat ze toch niet stopt met rijden
Kind als iedereen zegt dat je te groot bent dan ben je ook echt te groot!
Ik heb ook een westernzadel maar rijd geen western het zadel is alleen voor de lol.
En waarom je shet in godsnaam verkopen omdat je er niet meer op kan rijden? Dat is wel erg harteloos zeg!
Wat een enorme penny...![]()
lena_girl schreef:kwil weten hoe het afloopt hier dus effe een reactie kan ik et weer terug vinden hi!
DaanxBien schreef:KsVrPy schreef:Arm dier
Ik wed dat ze toch niet stopt met rijden
Kind als iedereen zegt dat je te groot bent dan ben je ook echt te groot!
Ik heb ook een westernzadel maar rijd geen western het zadel is alleen voor de lol.
En waarom je shet in godsnaam verkopen omdat je er niet meer op kan rijden? Dat is wel erg harteloos zeg!
Wat een enorme penny...![]()
maar het gebeurt wel meestal met shetjes waarvoor kinderen te groot zijn..