Hoe heet dat western gedeelte? Horsemanship? Wat leuk zeg, niet eerder opgemerkt dat het ook met kleintjes word gedaan. Daar wil ik wel meer van weten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaritB schreef:Wat een leukerd!
Hoe heet dat western gedeelte? Horsemanship? Wat leuk zeg, niet eerder opgemerkt dat het ook met kleintjes word gedaan. Daar wil ik wel meer van weten
Frummels schreef:Wat gaaf zeg dat je dat met haar doet! Ziet er heel tof uit![]()
Ik heb met Pep eigenlijk sinds het najaar niet meer gemend, realiseer ik me nu. Ik wil vanaf maandag graag dressuur aan de lange teugel wat meer oppakken. Hij is weer lekker soepel en los sinds hij naar de osteopaat is geweest en voelt zich duidelijk beter. Ik moet alleen echt weer op zoek naar een ander hoofdstelDe kaptoom die ik heb, ligt inmiddels niet meer fijn nu het leer heel zacht is geworden. Het schuift enorm. En het dressuurhoofdstel waarmee ik ook men, ligt eigenlijk ook helemaal niet fijn. De neusriem is veel te kort, en de rest van het hoofdstel eigenlijk te groot. Zucht..
En ik ben natuurlijk ook nog steeds op zoek naar een bitje dat fijn ligt.Het houdt me van de straat.
Nadeel is dat ik alles online moet kopen, want je hebt hier geen (grotere) ruitersport winkels.
MaritB schreef:Ik heb gelukkig passend materiaal over kunnen nemen.
Op de SMR indoor dag heb ik trouwens eens mee gedaan met zo'n parcour met een mini van een vriendin en werden we ook 3e. Dit sluit wel erg aan op de parelli dat we al doen, dus super leuk.
Lori schreef:Hij pakt het lange lijnen erg goed op, in het begin nog wat onzeker maar dat is prima. Hij komt pas voor de wagen na zijn 3, eerder 4/5 jaar.
Ik ben er wel van overtuigd dat de juiste plek voor Cookie wel zal passeren, hij is ook wel een prachtige pony om te zien met zijn speciaal kleurtje. Had ik meer weide gehad lag het anders en kon die op zich gewoon blijven staan maar ze krijgen hier eigenlijk maar heel beperkt gras en verder veel hooi. Genoeg mensen natuurlijk die zo een kleintje gewoon willen als gezelschap in de weide of om af en toe mee te wandelen en verder geen men ambities dus hopelijk meld er zo iemand zich aan voor hem.
fenijro_tani schreef:Dankje! Is erg leuk om te doen ook.
Ik durf zo niet te zeggen welk bitje ik heb, ik heb er twee die ik momenteel niet gebruik die je zou mogen uitproberen? Eentje is sowieso de myler die te koop is via mhs, de ander weet ik het merk niet, ongebroken ook gekocht via mhs.
Hoofdstellen zijn hier vaak ook een probleemheb er gelukkig eindelijk een die past
Lori schreef:Nova, Leuke pony's heb je!
Frummels, Ik heb hier ook eentje die dat heel erg heeft maar over heel zijn lichaam zelfs als hij te warm heeft in zijn vacht. Die ga ik mogelijks morgen ook terug scheren.
Vanmiddag komt dat pakket toe, die straks weigeren zodat dat ook afgelopen is.
Het blijft moeilijk natuurlijk bitjes, die mhs myler boffen er ook veel van maar het is altijd allemaal testen en een hoop kosten iedere keer eraan natuurlijk.
Kiekeboefje schreef:Welkom alle nieuwelingenVolgens mij ook terug van weg geweest sommigen?
Ik gebruik ook een Liverpool. Wil heel graag een van Trust maar geld he...(eerder
![]()
![]()
)
Lori, jammer dat Cookie dan weg gaat. Maar je hebt lekker de tijd om een goede baas te vinden. Is hij bevestigd beleerd?
Kymberly, Wat weer een heerlijke foto's van PeppieHij is toch zo schattig. Over die plekjes, dat had ik dus bij Hidde ook. Enige wat echt hielp was scheren. Hij ziet er nu veel beter uit.
Mag ik ff heel erg klagen?
Dilemma 1:Werk ging vanavond echt schijt. Had een 'meeloper', die wou kijken of dit iets voor haar was. Nou die was me een potje druk, de cliënten waren er gespannen van en zelf voelde ik enkel onrust.
Dilemma 2: Ik wil graag mennen. Heb nieuwe wielen besteld bij Klarenbeek. Nog niks van gehoord helaas. Snap dat er lange levertijd op zit.. Maar toch jammer
Dilemma 3: Loopse hond in huis. zegt genoeg denk ik.
Dit was het weer hoor![]()
![]()
Weer tijd voor leuke dingen. Ik heb een kippenhok gekregenGa morgen schuren en beitsen!