[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SammyFloor

Berichten: 1196
Geregistreerd: 19-12-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:28

Ayla Gefeliciteerd met je 3 jarig jubileum!
Garbel Lief!
Jelske Welkom! Leuke pony heb je :)
Bobo Welkom! Wat leuk zo'n kudde :)
Ingrid Blauw tinten blijven het mooiste! Donkerblauw en kobalt blauw :)
Prosecco Het blijft een knap dier!
Claudia :(:) voor Misty
Fenna Leuk dat je hebt kunnen mennen :)
Lori Wat een knapperd!
Lillian Leuk zo'n grapje!
Kiekeboefje Grappige foto :D
Mandy Fijn zo'n ritje!

Ik heb woensdag ook een ritje gepland, ben begeleider op een 3-daags ponykamp (heb zelf ook vakantie maar ik moet helaas heel veel studeren) en heb de avonden lekker vrij voor mijn eigen pony's :)

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:22

Haha Lillian!

Mooie punker hierboven =:)

Het was ook heerlijk weer voor een lange rit Mandy!

Wat leuk SammyFloor, dat je begeleider bent!

Bedankt voor de succeswensen :) Het was echt heerlijk weer voor een outdoor! Willem had érg veel haast vandaag, maar deed wel goed zijn best, wat resulteerde in 2x tweede plaats in de dressuur (190 & 193). De vaardigheid vlogen we door en dat was goed voor 2x een eerste plaats. Op muziek van Frans Bauer "heb je eeeeven voor mij" := _O-
Afbeelding

Amberr1994
Berichten: 158
Geregistreerd: 04-11-10
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:26

Susanne schreef:
Haha Lillian!

Mooie punker hierboven =:)

Het was ook heerlijk weer voor een lange rit Mandy!

Wat leuk SammyFloor, dat je begeleider bent!

Bedankt voor de succeswensen :) Het was echt heerlijk weer voor een outdoor! Willem had érg veel haast vandaag, maar deed wel goed zijn best, wat resulteerde in 2x tweede plaats in de dressuur (190 & 193). De vaardigheid vlogen we door en dat was goed voor 2x een eerste plaats. Op muziek van Frans Bauer "heb je eeeeven voor mij" := _O-
[ [url=m/1YrCrM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Toppers! Gefeliciteerd met je mooie punten

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:30

Lieve foto Jenny!

Super gedaan Suus, maar dat wist je al :D

Mandyy

Berichten: 30567
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:35

Top Suus! Gefeliciteerd!

Jorex

Berichten: 10023
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:43

Oh geweldig, dus het is met muziek als je wedstrijd doet? Alex flipt m van muziek, dus dat gaat nog leuk worden deze zomer als ik misschien een keer ga starten haha. We hadden onze proef van het caroussel ook op muziek en Alex werd zo vreselijk heet. Maar leuke punten hoor :) Willem is ook knap zo in galop.

Kiekeboefje, geweldige punker :P

Hier heb ik vandaag weer even gereden, het was te lekker weer om Alex in de paddock te laten staan. Bijna 12 km gedaan en meneer had de sokken er aardig in zitten. Volgens mij voelt hij zich heel erg goed, helaas is ie daardoor ook weer iets dwarser en hebben we een klein oeps-momentje gehad daardoor, maar dat ga ik morgen weer oplossen(details wil ik alleen in pb vertellen, want dat zet ik niet open en bloot neer, aangezien mijn ouders ook van niks weten).

Kiekeboefje

Berichten: 1801
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 22:31

Dankjullie wel allemaal! :D ik moest zo lachen om die foto :')

Knap hoor Susanne! Willem is echt een knapperd! <3

Lillian__

Berichten: 3283
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 22:54

Knap hoor Susan! Fanatiekeling is Willempie ook <<)
Leuke foto bytheway <3

SammyFloor lekker zo'n rit! veel plezier :)

Fenna was inderdaad te mooi weer om ze in de paddock te laten staan, floor heeft lekker genoten in de wei met z'n vriendjes :) Wat is er gebeurd dan? Pb-box staat open :(:)

Floor heeft dus lekker een dag vrij gehad, even een klein half uurtje aan de longe gelopen. morgen zijn maten opnemen en dan even overleggen met HSI en een nieuw tuig voor hem kopen, heel veel riempjes van het tuig beginnen bruin met zwart te worden door slijtage... ding heeft z'n beste tijd gehad tenminste bij mij. Mijn verzorgster en haar dochter gaan in weekenden wanneer haar dochter d'r bijrijdpony niet heeft en schoolvakanties een andere shetlander in het dorp oppakken, als het bij hem beter past leen ik misschien mijn tuig aan haar uit, we gaan woensdag even inventariseren bij die pony. Morgen ga ik bij mijn stalgenoot in ''haar'' zadelkamer (box) intrekken, zij heeft nu een box voor zichzelf en ik deel met nog twee mensen een box :') Ik heb te veel zooi en ik rij haar paard ook 1x in de week dus dan is deze constructie handiger, daarna dus het paard van dat stalgenootje rijden, woensdag de fjord van een ander stalgenootje rijden. en zaterdag naar apasionata met oud-stalgenoten! zin in! *\%/* *\%/*

Mijn hond ligt in de gang en laat echt zo'n lange winderige stinkscheet, ik ruik hem hier, bah >;) :')

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 13:40

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn 1e keer even los mennen met Alf. Het wordt vanzelf wel langer die tijd gaat goed komen. Het is ook een open bak dus dat is niet handig. Als er een hek omheen staat zou hij nergens heen kunnen. Maar ja we komen er wel :-)

Lilian wat leuk dat je je baas zo in de maling kunt nemen!
En leuk; naar apassionata!

Ayla: slechte 1 april ervaringen?

Kiekeboefje; dat schijnt inderdaad te helpen, wordt ook wel eens bij mensen voorgeschreven. Grappige foto!

Mandyy; wat heerlijk zo'n ritje!

Leuk om te doen SammyFloor!

Willem heeft lekker gescheurd in de vaardigheid haha. Hij doet het dus goed op Frans Bauer hahaha

Fennadev; misschien niet heel leuk maar wel goed teken dat hij zich goed voelt! Succes met het oplossen!

Ik heb Alf een brede race streep geschoren vanochtend. Denk ik 18 jaar geleden dat ik zelf een paard heb geschoren. Vind het lastig om het links en rechts gelijk te krijgen hoor en de randjes netjes krijgen is ook nog wel een dingetje haha. Maar ik ben zo voor de 1e keer toch erg tevreden.
En Alf wil tijdens het scheren alleen maar knuffelen dat is zo schattig <3

Ayla; super blij met mijn Moser aankoop!!

Afbeelding


Afbeelding

Youri123
Berichten: 363
Geregistreerd: 21-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 13:58

Ik heb een vraag:

Ik heb voor school een opdracht je moet een onderwerp kiezen. En dat moet je dan me alle vakken iets mee doen

Ik heb het onderwerp mennen gekozen

Ik moet nog met:

Engels:
Rekenen:
Biologie:
CKV:

Jorex

Berichten: 10023
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:02

Rekenen: mennen met hartslagmeter?
Biologie: Anatomie van het paard en hoe de spiergroepen werken als een paard trekt?
CKV: drafsport? Dat vind ik toch wel een stukje cultuur. Of misschien die ouderwetse karren uit bv Oostenrijk enzo. Culturele tuigen zoals het bellentuig voor arrenslee met Friezen.

Netjes geschoren Ingrid, ik heb op dit moment een appaloosa staan met vier kleuren, zwart van Jorie zijn neus, lichte geschoren wintervacht, donkere zomervacht en witte haren. :')

Kennelijk valt hetgeen ik gedaan heb gewoon onder onze WA verzekering, dus vandaag ook maar even met mams praten. Met mijn vader durf ik dat niet zomaar, bovendien heeft die het druk zat met de verbouwing nu.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:08

Wauw netjes Susanne :))!! Gefeliciteerd!

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 17:49

Gefeliciteerd Susanne!

Mooi Ingrid! Heb vandaag mijn Moser binnen. Wil hem graag gaan testen haha.
Vandaag even wezen kijken op de wei. Dat begint weer lekker bij te komen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:01

He Zamora heb je hem ook maar aangeschaft? Nou ik vond hem echt super fijn! Glijd er geweldig doorheen!

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:11

Ja las er veel goeds over dus ook besteld :D vind zo moeilijk. Er is zoveel keuze. Is mooi apparaat. Blijkt dat vriendin van me deze ook heeft haha.

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:12

Gaaf Apassionata Lillian! Welk tuig ga je kopen?

Mooi gedaan Ingrid, fijn is 'ie hè :D En het komt vanzelf goed met jouw en Alf, lekker km's maken :)

Ik heb zaterdag trouwens ook wedstrijd gehad, vergeten te vertellen :D Dressuur 2x 2e en vdh ook 2x 2e, dressuur had ik wat meer van verwacht (kwa proeven) maar het was de eerste keer weer buiten dus even wennen. Vdh parcours was erg lang met een paar irritante bochtjes, eerste parcours 1 bal en het tweede parcours 2 ballen door stuurfouten van mezelf. Voor onze volgende wedstrijd ingeschreven voor de L dressuur, leuk om eens andere proeven te gaan oefenen met wat verfrissende oefeningen :))

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:33

Keurig geschoren Ingrid! Lijkt me idd lastig om beide kanten helemaal gelijk te maken.

Leuk Ayla, succes in het L :)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:35

Leuk Ayla ook nog gefeliciteerd!
Op naar de L !

Mandyy

Berichten: 30567
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:52

Ziet er idd netjes uit dat scheerpatroon. Lijkt me best lastig!

Ayla, netjes! Gefeliciteerd!

JelskeJ
Berichten: 35
Geregistreerd: 15-08-15

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:12

Vandaag is mijn kleine meisje al weer 5 jaar *\o/*
Afbeelding

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:13

Gefeliciteerd!!
Helemaal vergeten dat Bibi 1 april jarig was, ze is alweer 11 jaar. Ze krijgt geen genoeg van het dekken want ze is vandaag weer gedekt. Haar dochter Sunshine is allang klaar :') ppff

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:51

Dankjullie! :)

Jelske en Zamora ook gefeliciteerd!

Nog een foto'tje van afgelopen zaterdag, Linda en Gigant waren ook mee en zij hebben ook erg netjes gereden. Na afloop knotten er gauw uit en lekker als Beatrix-look a likes op de trailer :D Hier kun je gelijk een beetje zien hoe mijn trailer ingedeeld is Zamora, Sjors lijkt krap te staan (achterste pony), maar hij staat graag schuin naar Gigant met zijn hoofd over het schot en heeft rechts nog zat ruimte.
Afbeelding

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:58

Herkenbaar die kapsels inderdaad :')

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 20:00

Ja geweldig dat haar zo :-)

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 20:51

Zijn er nog die ze zo vervoeren, hier hoop ik ooit een pony trailer en nog liever zo een hatti of zo iets te hebben.

Heb alles bijgelezen maar niet zoveel fut direct om te reageren, wel een punky pony gezien en een foto van op wedstrijd. Was de muziek zelf gekozen?