ben weer van weggeweest, had even geen laptop en me telefoon is naar de maak dus zit op een wat ouder model niet me internet niet teveel aankan haha!!! !
Ik las over Flash, wat een leuk beestjee!!!!!!! Verliefd!!!
En wat leuk dat gaya een plekje heefd!! leuke meid! Met Galant (Grumpy) gaat alles heel erg goed. Hij heeft momenteel denk k last van zijn hormonen maar daar slaan we ons ook wel doorheen denk ik zo!
Vorige week ging ik met hem spelen aan de 4 meter lijn. en ik zei 2 x draffff en hij ging heeeeel braaf draven , hij deed het gewoon! ik voelde me zo trots!! hihihi.
Met Wingsong (Amigo) gaat ook alles goed!! Alleen jammer dat het in de stal samen nog niet helemaal gaat, Amigo heeft nog wel losse achterbenen zo nu en dan, maar anderen momenten gaat het weer super goed! En sinds een paar dagen spannen ze samen in de stal en beuken ze zo hard tegen de stal deur aan dat die uit zijn hendel schiet! Het is ook een stelletje hoor die 2 hihi!!
Lekker slapen na een wandeling! Goo van al dat gepluk en gepoets word je toch moe!!!! kijk baassie me voer is op goed hee!!?? Baasje moet dit nou echt!? Straks lachen me vriendjes me uit!? Een kusje voor me vriendje amigo! We zijn samen wezen zwemmen, Meisje wat erbij staat is Melanie, mijn verzorgster! Eten hoorde ik eten!!!??? Ik kom alll!!!! Uhhhm?? Water ballet in me stal hoord dit wel? hahaha en jullie maar denken dat ik bang ben van een plastic zakkie! ik ben een stoere hengst hoor!:P Een hele goede morgen, ik heb een nacht buiten geslapen en dus echt wel honger hoor hihi!! Moet dit nou echt??!! moet ik echt op de foto ik wil echt niet, Ik wou graag een selfie met me baasje! en tjaa dan krijg je dit haha!
uhmm... vraagje waaar heb je dat oo zooo leuke tuigje vandaan met het roze?
xApple
Geplaatst: 14-08-14 17:32
@lorettalover; wat een super schattige foto's
Gaya is vandaag voor de 1e keer mee geweest op 'buitenrit'. Een kwartiertje wandelen door de polder met haar 'grote zus' Simra. Eerst lekker geborsteld en daarna op pad! Ze vond de auto's en fietsers erg spannend maar liep al heel keurig mee!
way onwijs leuk! ik moet zeggen grump (galant) en k wandelen veel in de week! hij vind het echt super leuk! als k een dag of 2a3 niet aant wandelen ben geweest met hem dan heefd hij energy voor 100 .
en we doen al een beetje basis vrijheidsdressuur binnenkort ga k daar lessen in nemen!!:D
hij kan al volgen en sins paar dagen weet die ook kusje te geven! maar dat doet die alleen als er niemand anders bij is haha! blijft natuurlijk een stoere pony hea haha!!
xx
Kentaro
Geplaatst: 15-08-14 13:43
ik vind het echt zo ontzettend leuk te lezen als de pony zo goed bevalt!!
gister de ponys gewassen voor de keuring morgen. sam gaat ook mee!!!!! tussen de middag is er voorbrengen door jonge voorbrengers. De kleindochter van de eigenaar wil dat graag doen. Een merrie met veulen is niet handig. De jaarlingen vind ze te druk. En van de nu tweejarige had ze vorig jaar een behoorlijke trap grhad.... sam vond ze ideaal. Lief en loopt heel goed door. Vind het wel erg gaaf om morgen met hem te showen daar.... nu maar hopen dat hij het daar ook zo braaf met haar doet. ....
Wel een bijgesneden foto. Heb meisje onthoofd. Hoeft er niet op leek me.
Kentaro
Geplaatst: 17-08-14 16:24
Echt héul erg, maar ik heb alleen maar foto's van Sam gemaakt................. (beetje als excuus, veel als er een pony in de ring was, waren we alweer met de volgende bezig of er een vast te houden )
Maar in het ieder geval was het zeker geen onverdienstelijke dag!!! Van de vier veulens, behaalden 3 hun veulen premie. Het veulen van Dynastie niet, maar op het moment was het helaas ook niet onterecht. De hengst van Prelude liep op kop en mocht later naar de kampioensring. Daar werd hij helaas geen eerste. Van de vier jaarlingen behaalden ook 3 hun enterpremie. De merrie van Notre niet. Aan de ene kant snapten we er echt niets van, want het is een pracht pony. Aan de andere kant was ze in de ring zo gespannen dat ze ook absoluut niet liet zien wat ze wel kan! Een tweejarig en zij behaalde haar twenterpremie! Een driejarige en zij behaalde een tweede premie. En Zamora liep op kop in haar rubriek met een EERSTE premie Wachten op de kampioensring. En ja hoor!!!!! Ze werd kampioen!!!!!!! Ze mocht aan het eind nog mee doen met de dagkampioen, maar we wisten al dat ze dat niet zou gaan halen. Zoals verwacht werd de grootste maat zwarte de dagkampioen
Sam en zijn voorbrengster hebben genoten van de dag en ook de vrijdag was Sam al in zijn nopjes met alle aandacht die hij van haar kreeg Ik wist dat hij súper lief was, maar dat hij zich zo voorbeeldig zou gedragen, daarin heeft hij m'n verwachting nog overtroffen.......
Het lijkt wel of het filmpje van een grazende pony zeer versneld wordt afgespeeld.................
Dank jullie wel! We waren zelf uiteraard ook blij met de resultaten En ik wist niet dat ik nog verliefder op Sam kon worden dan dat ik al was.....
lorettalover, ik vond het ook erg leuk, en ook heel leuk dat ik gelijk al je stalgenootjes gezien heb! Wij hebben hier wel een aantal buien gehad, maar gelukkig niet aan een stuk door. Heb er tussen de hondjes droog uit kunnen laten
xApple
Geplaatst: 18-08-14 20:05
Gefeliciteerd Kentaro Leuke foto's ook !
Fietsen met de pony ziet er ook leuk uit, dat ga ik ook doen als Gaya wat ouder is
Hier is het ook flink rotweer maar gelukkig ook wat droge periodes. De pony's maakt het weinig uit.