T is met de auto een rit van bijna een uur, dus met de trailer nog een stukje langer.. Dus als we gelijk om 9uur al moeten, houd dat in dat we n uur of half 7 al moeten vertrekken van stal :-0 *gaap* Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

T is met de auto een rit van bijna een uur, dus met de trailer nog een stukje langer.. Dus als we gelijk om 9uur al moeten, houd dat in dat we n uur of half 7 al moeten vertrekken van stal :-0 *gaap* 
Gelukkig heeft de mijne geen problemen met de trailer. Dus dat scheelt wel.. maar ja dan nog. Weinig zin in nog meer stressen
Ik heb geen idee of het mag of niet.. Maar de zomershow is geen officieële keuring toch? (aangezien iedereen met een pony onder de 1,06m mee mag doen, met of zonder stamboom etc) Het is toch een soort van "voor de leuk" keuring, of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen?? 

Zijn we uiteraard alsnog hard aan t oefenen, maar het scheelt net dat beetje spanning (of niet..
)
hihi
totaal geen idee hoe ik een paard moest opstellen enz..
sta ik weer voor banketstaaf in me eentje in de bak

Hij eet balkjes, m'n hoepel en zeil..
Is er iemand waar wij vanaf Zegge mee kunnen rijden (tegen vergoeding uiteraard)?