Ik had het bij Spook, die was gewassen en had er ultra shine spul opgespoten. In de zon kon je echt niet direct naar hem kijken, jeetje wat een glans
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik had het bij Spook, die was gewassen en had er ultra shine spul opgespoten. In de zon kon je echt niet direct naar hem kijken, jeetje wat een glans
probabeest schreef:Tina dat wat jij bedoeld is zeker dit http://www.minihorseshop.nl/leovet-powe ... -1177.html
Dat heb ik ook gebruikt op Chickie toen en hielp super, je hebt er ook shampoo van maar die nog niet zelf geprobeerd.
De kamille uitvoering is trouwens voor vos/palomino![]()
Dit kan je in ieder geval ook op bonte paarden gebruiken hoor, werkt alleen op de kleurpigmenten in haar en wit haar heeft geen pigment dus heeft het ook geen invloed.
Hot Oil op flap gebruikt voor de show in Aalten dit jaar.
Net echt kleurverschil maar wel hele mooie warme glans.
ik ben zelf op vakantie met me andere paarden mn ouders en een vriendin waarvan haar paardje er ook staat die doen de paardjes en ze zou ook longeren. maar ik vraag me behoorlijk af of en dan wel hoe ze dat longeren doet. ze zei namelijk dat ze enorm dik waren geworden... dus even gevloek en getier... baal als een stekker, had der net mooi op maat. maar ik ben op vakantie tot na de keuring. ik kom alleen voor de keuring een nachtje thuis logeren (ik verzorg paarden bij een mevrouw die op vakantie is) dit was niet zo helemaal geplant...
om nou elke dag 70 km heen en 70 km terug te reizen om me kleine te longeren vind ik iets te overdreven.

devon04 schreef:Vraagje: binnen hoelang gaan de ogen van een champagne verkleuren?
Mijn hengstje heeft nog steeds 2 hel blauwe kijkers en het ziet er nog niet naar uit dat dat veranderd...

jolandje schreef:ja veulens worden met blauwe ogen geboren maar geen helblauwe en met een paar maand moet dat toch wel verkleuren dan, dacht ik