[ICAMH] Aa Creek Spring Fling Show 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 06:25

Ja dat heb je ff mooi geregeld! :P

Vannacht om 4u heb ik mijn schoolwerk afgerond en zo'n 25min geleden ging de wekker alweer!
Moest ik in het weekend ineens niet reageren, check dan even of ik niet slaap :P vorig nachtje was er maar eentje van 3 á 4 u slaap!

Maar ik kan nu wel gerust het weekend in! Wat gedaan moest worden, is allemaal afgerond!

monnikenburg

Re: [ICAMH] Aa Creek Spring Fling Show 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 08:42

Oh wat balen meis maar we zorgen gewoon voor een top weekend meis.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 10:12

oh jammer annebet, het zit je niet echt mee he, maar je hebt in elk geval je knappe stip wel mee he, ik ben zelf ook al de hele week ziek, hoop snel weer op te knappen, en dan hebben we glowy nog, 341 dagen drachtig vandaag en maar geen veulen -O-

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:09

Lukt best nog goed! Heb 2 paardjes geschoren en op de rechterkant van mitchell zijn hoofd na, is dat (redelijk ) gelukt!
Straks nog wat bijwerken met het machien van Annelies en daarna ginder ook nog wassen! Dat lukt hier door omstandigheden niet ( lees: lastige bompa die kraan telkens achter mijn rug weer dichtdraait! )

Nu voel ik mij redelijk prima hoor! Denk dat mijn klopje voor vanavond of morgen is ;)

Oei Jolanda, ook ziek? Je gaat zondag toch kunnen komen?

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:45

annebet , als het met glowy lukt kom ik, ziek of niet, dan maar aan de paracetamol :+

bovendien, als ik niet kan , dan komen gerard en de meisjes wel ;)

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 13:37

:wave: vanuit De Mortel!

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 13:39

aaah, ben je er al? :D

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 17:02

Veel plezier allemaal! Ik heb helaas fotoshoots met mijn mannen dus kon helaas niet meedoen. Volgende keer beter :)

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 17:24

Hier zo ook maar eens beginnen met wassen en inpakken :P

evelienn28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 17:29

Ik ben morgen van de partij met mijn paardje
Ik heb hem net nog even opgepoetst en de vieze vlekke uit de vacht gehaald hopen dat hij zich een beetje schoon houdt :+
word voor mij de eerst keer dat ik met hem ga showen dus ben erg benieuwd hoe het allemaal in z'n werk gaat en of hij zich een beetje gedraagt..

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 18:30

ikke ook al op de mortel, alleen wel vanuit de chalet hihi

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 13:32

Is het gezellig op ponykamp?? :P

Chabke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 15:24

Trailertje gewassen
Straks storm's first edition of asschat roepnaam Edjuh
Nog ff wassen spullen nog keer checken
Morgenvroeg om 6 uur paardjes op stal waar me rijpaard staat voeren
Vriendin/groom ophalen Ed voeren en gaan

Chabke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 15:24

Heel benieuwd hoe het zal gaan onze eerste show

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 20:09

Het is heel erg gezellig met ponykamp :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:30

Wij vertrekken nu net uit het pony kamp, het was een zeer geslaagd weekend

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:12

Ik heb ook een geslaagde dag gehad,Passion had met mij (enorme kneus wat betreft showen :o ) in level 1 een 2e en een 3e plaats en met Linda in level 2 een 1e en een 2e,dus ik ben hartstikke tevreden!
En Picasso was 5e in de kleurenklasse,ook niet slecht dus en hij is gelijk weer een ervaring rijker...hij heeft zich vandaag ontpopt tot een brullende,steigerende hengst,een echte stoere macho 8-)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:20

gefeliciteerd iedereen :D...

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:48

Ja weer leuk weekend gehad! :D
En ook met mijn eigen paardjes goed gedaan!
Billy 2 x 1ste en met Foxy 1ste en 2de! :D

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:01

goed gedaan anja en linda, super!!

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:04

Dank je Jolanda! Jammer dat je er zelf niet bij kon zijn..

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:06

Verdorie, ik wist niet eens dat dit topic bestond, ik ben echt een kneusje op dit vlak...

Ik ben dan uiteindelijk met 1 paardje gegaan ipv 3. Esmeetje is overleden afgelopen week en Alec vond ik nog niet voldoende herstelt.

Dan alleen met kleine Rups, en het was meteen zijn allereerste show!
We zijn vrijdag al gegaan, zodat hij een nachtje kon wennen.
Jammer genoeg was de stress de volgende dag te merken en waren zijn flanken serieus ingevallen.
Mijn angst dat hij alle kanten zou opstuiteren (wat hij buiten de ring dus ook deed) bleek ongegrond, want meneer gedroeg zich in de ring zeer beschaafd! Nochtans hadden we niet genoeg geoefend, wat een natuurtalent :D
Maar hij was dus wat ingevallen en hij stond daar als kleinste en fijn jaarlinghengstje tussen jaarlingen die groter en struiser waren.
Hij werd een keertje 5e en een keertje 4e (van de 5).
Maar hij heeft mij dus uitermate trots gemaakt door ZO flink te zijn, tegen al mijn verwachtingen in!

De volgende dag had hij gelukkig veel beter gegeten en was hij weer mooi voller.
Dat resulteerde in een 1e en 2e plaats in de grote Libertyreeks! Amai, ik ben zooooooo fier en trots op hem! Gelukkig hebben we hem kunnen vangen, want het was dus de eerste keer voor alles _O-

Later op de dag werd hij dan ook nog 3e in de effenkleurige reeks. Daar hebben we nog eens goed geoefend en nu heb ik ook ontdekt hoe ik dat halsje er beter uit kan krijgen :P

Ik ben dus SUPERDEDUPER fier op Rups! Maakt mijn helse week toch een beetje goed.

Oh ja: Ik ben met mijn lompe kop mijn fototoestel vergeten... |o Als iemand enkele leuke foto's heeft getrokken van een vos jaarlinghengstje... Please???

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:14

En iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten uiteraard!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:56

Zo dat was weer super gezellig! :D
En ook ik was blij met de resultaten.
Daisy was stront vervelend in de ring maar heeft een hoop geleerd dit weekend.
Classy showde super, 2x eerste en waar ik erg trots op was de Reserve Grand Junior Mares lvl2.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:13

Alles is weer opgeruimd, paarden staan buiten en zijn gevoerd...Ik ben kapot :')

Super gezellige dag! Dag begon helaas slecht met een trailer die kortsluiting maakte en waar de lichten het dus niet van deden. Kon gelukkig een andere trailer lenen maar het geintje kostte me wel 45 minuten vertraging. Nét op tijd voor de jumping met Nelson. Hij was lui, sterk en vervelend, 3 weigeringen dus. Had verder geen tijd om in te springen. Daarna de liberty. Ze lieten zich allebei slecht zien, maar Nels kwam heel braaf toen de muziek stopte. Dat ik 6e en 5e stond verbaasde me dan ook wat. Tussendoor super veel met iedereen geouwehoerd. Rupsje gezien, wow wat heeft hij ons laten genieten tijdens de liberty. Veel mensen gezien en gesproken. Had in de pauze alle tijd maar omdat Nels zo strontvervelend was heb ik hem even ingespannen en een rondje gereden. Fijn aan de hulpen, nette stelling en buiging. Sloot het tevreden af. Na de pauze roadster met Blazeje. Hele sterke concurrent en mijn verbazing was ook groot toen ik 1ste geplaatst werd. Blaze liep super, liet zich heel goed zien en deed wat hij zo goed kan, draven. Omgespannen voor de reinsmanship met Nelson, helaas geen tijd om lekker in te rijden maar ach ik had al gereden toch. Nels wat wederom strontvervelend. Helemaal met zijn eigen dingen bezig, elke keer als ik stil moest staan (wat hij perfect kan) vloog hij vol in de achteruit. Toen ik op moest stellen en de jury achteruit vroeg deed hij dat al toen het aan de eerste gevraagd werd. Zo jammer want hij heeft het flink voor zichzelf verpest en eindigde ook geheel terecht al laatste. Als laatste senior stallions lvl 1 met Blaze, 2 ontzettend sterke concurrenten waar Blaze zich niet mee kon meten. Had verwacht dat we iets meer tijd zouden krijgen om op te stellen want ik had geoefend :') Maar de beslissing was snel duidelijk. Heb me over 1 jury ontzettend verbaasd, snapte er heel erg weinig van. Nogmaals super leuke dag met veel hulp van alle kanten _O_ Pony's staan moe in de paddock, Blaze heeft lekker vrij een paar dagen/weken om even zn koppie leeg te maken. Van de week komt de fysio hem lekker losmaken en misschien kom ik dan wel met hem naar de MHCE show in Aalten *D

Op het laatst nog even met de paardjes van Marije geknuffeld, samengevat WOW. Vooral Classy heeft me met die blauwe kijkers betoverd :D Ik ga snel naar het einde van de wereld reizen :+:

Annelies leuk om je even gesproken te hebben, Rups is prachtig, laat die ballen er nog maar even aan ;)

Picasso de wilde hengst die Blaze met mond vol tanden achterliet. Die snapte niets van dat kleine drukke ding _O-

Afbeelding
Het zeldzame moment dat ie wel stilstond :')

Afbeelding
Toppertje die het normaal zo spannend vindt met publiek was nu rustig en fijn te rijden.