daarna nog om en om mee rond gestapt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Paardjes45 schreef:@Juultje
Plaats geen foto's als je niet tegen commentaar kan en je hoeft je niet zo aangevallen te voelen.
Ik vind je veel te groot en zwaar, het is zielig voor dat beestje.
Je lengte speelt zeker wel een rol, een heel belangrijk rol. Als je voeten 15 cm onder de buik doorkomen ben je zoiezo te groot. Dan heb je ook nog dat het bovenlichaam te lang is, je kunt denken dat dat niet erg is maar dat is het wel! Je brengt je pony zo uit evenwicht en balans, het zogeheten hefboomeffect. Dan je instructeur Z rijdt heeft er he-le-maal niks mee te maken, hij rijd dan we, Z maar dat betekend absoluut niet dat hij veel verstand heeft van dit soort dingen.
Nu over het gewicht. Bij shetjes geld de regel, dat ze 20% van hun lichaamsgewicht kunnen dragen en 3 keer hun eigen gewicht TREKKEN (en echt niet dragen, wat sommige mensen denken)
80 cm: ongeveer 150 kilo
90 cm: ongeveer 200 kilo
100 cm: ongeveer 250 kilo
Reken dan maar zelf uit, wat een shet kan dragen.
Wat een leuke shetjes komen er langs! Poow en Jesse blijven toch mijn favo combi, het lijkt wel of die twee voor elkaar gemaakt zijn.
Ik plaats over een tijdje ook foto's over mijn (verkochte) mini onder het zadel.
Suzie99 schreef:ahh wat leuk een oude foto!
nienke555 schreef:Haha echt leuk! Je had ook een geweldige (kuch kuch) houding

Ik ben 160 kort en 40 kilo dus op een grote???

enneh past prima hoor