Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ik ga denk ik toch voor een merrie
Sowieso al denk ik , en dan is het ook nog een kroon merrie

tigertjheu schreef:Heey,
Ik ben gewoon nieuwsgierig, Maar vanaf hoeveel heb je igg al een shet?
na mn stage weet ik een ding zkr en dat is dat ik ook een paard wil, maar een shet is ook net zo leuk, en kost wat minder als je hm alleen voor het hebben en verwennen wilt hehe ..
gr
LoveSchleich schreef:@ cariena 1: Dat is inderdaad een leuke, maar ik ben op zoek naar een merrie, ruin zou wel kunnen, maar opa heeft een merrie die echt niet tegen hengsten en ruinen kan, en eigenlijk zoek ik ook een jaarling ofzo, zodat ie niet overal onderdoor kan!
LoveSchleich schreef:Ik koop een shet omdat ik ze altijd al geweldig heb gevonden, en voor mij hoeft elke dag rijden ook niet, en mijn opa heeft ook een fjord waar ik altijd op mag rijden dus waarom zou ik dan nog voor mijzelf een rijpaard aanschaffen? En voor het mennen, ik denk dat ik een shet, mocht ie op hol slaan beter kan houden dan een fjord! (of heb ik dit nou mis? Ik weet ook dat shets heeel sterk zijn , maar een fjord toch wel een stuk sterker!
carmenbrum schreef:LoveSchleich schreef:Ik koop een shet omdat ik ze altijd al geweldig heb gevonden, en voor mij hoeft elke dag rijden ook niet, en mijn opa heeft ook een fjord waar ik altijd op mag rijden dus waarom zou ik dan nog voor mijzelf een rijpaard aanschaffen? En voor het mennen, ik denk dat ik een shet, mocht ie op hol slaan beter kan houden dan een fjord! (of heb ik dit nou mis? Ik weet ook dat shets heeel sterk zijn , maar een fjord toch wel een stuk sterker!
Als een paard op hol slaat kun je m niet meer houden, of het nu een shet of een fjord is
Douraque schreef:tigertjheu schreef:Heey,
Ik ben gewoon nieuwsgierig, Maar vanaf hoeveel heb je igg al een shet?
na mn stage weet ik een ding zkr en dat is dat ik ook een paard wil, maar een shet is ook net zo leuk, en kost wat minder als je hm alleen voor het hebben en verwennen wilt hehe ..
gr
Dat is dus niet waar, een shetlander kost niet minder dan een paard. Ja, in aankoop is het minder. Maar stel de shetlander krijgt koliek ben je net zoveel kwijt als voor een paard, namelijk rond de 2000 a 3000 euro. Verdiep je er goed in, heb veel geld achter de hand en denk niet dat een shetlander goedkoper is dan een paard