Tja mijn fries had nergens last van, sprong de dag erna gewoon weer speels op de merries. Maar werd heel snel rustiger. Ligt aan hoe de wond zich houd denk ik.
Clever heeft Mabelle als maatje! Daar past geen ruintje bij bij hun. Pandorro komt dan bij de andere drie merrietjes over een maand of twee (neem het ruim...), heeft die zijn eigen merrie kudde, denk dat hij dat super zal vinden! Morgen de dag! Heb ook mijn sulky verkocht en die gaat maandag weg, 24 juni krijg ik dan de nieuwe, dan nog 6 dagen om er dan mee te trainen voor de show
Hahahaha het niveau is aan het dalen... Misschien moeten we een topic plaatsen bij hengstenkeuzes - exterieur?
Meavey
Geplaatst: 11-05-12 13:18
Nou ik dit geval ga ik natuurlijk puur voor karakter, maar beetje uitstraling is ook wel leuk hoor. Niet te klein, en niet al te luxe gebouwd, zijn afstamming maakt ook niet heel veel uit. En tja ik ben wel een beetje troonredend. Maarja idd we dwalen zo een beetje af hoor!
flyer
Geplaatst: 11-05-12 13:22
Effe een tip Lin,zondag begint boer zoekt vrouw weer! ....misschien is er dan toch nog hoop?
Maydine
Geplaatst: 11-05-12 13:23
Hahaha ja wel dwalen een beetje boel af, laten we morgen maar verder brainstormen dan onder het genot van een hapje en een drankje!
Om maar weer ff "on-topic" te gaan dan: Alle inschrijfformulieren voor de show en jeugdkeuring liggen hier klaar. Sueno en Spook zullen beiden meedoen in alle aangespannen klasses. Liza gaat mee naar de 2 jarige merries verwachtte kleine maat en helaas moet Demsey dan thuis blijven gezien we geen ruimte mee hebben in de trailer... Dus als iemand nog een plekje over heeft?
Happinez
Geplaatst: 11-05-12 13:24
Maydine schreef:
Hahaha ja wel dwalen een beetje boel af, laten we morgen maar verder brainstormen dan onder het genot van een hapje en een drankje!
niet leuk, dan kan ik niet mee brainstormen
Maydine
Geplaatst: 11-05-12 13:27
Happinez schreef:
Maydine schreef:
niet leuk, dan kan ik niet mee brainstormen
Jawel, want jij moet ook gewoon gezellig komen morgen!