Oeh knappe kale Dazzling! Ziet er goed uit hoor zo kaal! Ga je haar dit jaar laten dekken?
iris444
Geplaatst: 15-05-12 09:18
Dazzling ziet er super uit Maris!! Ziet Britt er ook zo uit?
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-12 10:42
Angelique ben er ook super blij mee Hopelijk gedraagt ze zich as zaterdag hahahaha Redneck1 hoe is dat mogelijk jou sprakeloos te krijgen!!! hahaha Sappos nee volgens mij raak ik daar nooit op uitgekeken Esther ja hengst halen jij let tenminste op de rest zit allemaal te kwijlen Sandra je weet waar ik woon! Je bent welkom Linda kom je ook naar belgie? Adinda ze is 95 cm gemeten ( wel met mijn meet kunsten ) Tina denk wel dat ik haar laat dekken maar de ASPC zitten allemaal ver weg helaas. Wil haar dit jaar niet weg brengen ivm show en keuring en dan hou ik haar liever in de buurt. Iris Bedankt Britt ongeveer ja iets ander kleurtje zal straks even foto plaatsen.
Aww Brittje! Ben je lekker met haar aan het mennen?
iris444
Geplaatst: 15-05-12 11:49
De show zaterdag wordt heel leuk
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-12 12:14
Tina we hebben haar een paar keer voor de wagen gehad eigenlijk te weinig. Moet het wel wat meer gaan doen wil eigenlijk wel 30 juni mee rijden op de show. Vaardigheid zal wel geen snelheid zijn ze kent de pionnen niet eens hahaha. Iris dat wordt een hele lange zit zaterdag maar heb er wel zin in Hopelijk gaat het weer ook een beetje mee werken ivm wassen enz
ja ik ook Ik denk dat het een hele lading energy drank wordt ooh nee cola! Ja precies, en hopelijk gaat het verhuizen bij mij ook snel zodat ik weer snel in Arnhem ben
Traber
Geplaatst: 16-05-12 12:41
OMG heb jij een dochter van Ringmaster? Die vind ik zoooo mooi,ik heb al tig keer dat filmpje op internet bekeken.
*gaat nu jarloers jankend de rest van je topic bekijken*
Bassenqua
Geplaatst: 16-05-12 12:49
Mariska80 schreef:
Esther ja hengst halen jij let tenminste op de rest zit allemaal te kwijlen
nou ik ben best wel sprakeloos te krijgen en als ik haar in real life zie en ze kan net zo lopen als haar vader
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-12 08:53
Ja Iris wordt een lange dag hopelijk gaat het verhuizen snel dat je snel in Arnhem bent Traber ja inderdaad een dochter van Ringmaster ik had inderdaad dat filmpje ook al heel vaak bekeken en ook van Dazzling al heel vaak bekeken had niet durven dromen dat ze van mij zou worden. En nu is ze er dan echt ben zo onwijs blij met haar! Esther ik heb Dandy hier van Anja voor de 2013 veulens Hopelijk komt er volgend jaar weer veel moois uit. Is door om omstandigheden pas besloten dat hij hierheen komt. Hier een foto van hem Hij zou eerst niet hierheen komen en zou ik merrie's weg brengen maar nu dus hier Redneck1 je bent welkom om te kijken hoe ze loopt hoor Of zaterdag op show is ze er ook en doet de liberty mee ben erg benieuwd
Bassenqua
Geplaatst: 17-05-12 09:42
Ah mooie Dandy, goede keus Maris Ik vind dat een héél mooi hengstje!!
Tosadog
Geplaatst: 17-05-12 13:32
Ja echt, Dandy is zo gaaf!Maar nu kom ik naar jou
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-12 20:59
Inderdaad Esther een hele goede keus ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken Maris je komt maar lekker hierheen kun je gelijk de Vic veulens zien
Dazzling is er klaar voor morgen haar 1ste show. Ze zal wel niet te houden zijn hahahaha hitte petit maar wel een lieverd
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-12 09:01
Dazzling was echt super braaf Kwaliteits klasse werd ze 1ste geplaats. Liberty heeft ze alleen maar in galop gelopen wel jammer. Ze kan zo mooi draven en geen pas laten zien hahaha. Zal straks even een foto plaatsen