NMPRS show Tubbergen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joysjuh1987

Re: NMPRS show Tubbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:58

ik vond het als nieuweling ook echt een ervaring opzich, iedereen mega bedankt voor de hulp. Wist nog niet echt wat ik doen moest mar dat werd me zo even uitgelegd. Hele leuke sfeer onderling.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:07

Lauwtjuh94 schreef:
Ik ben ook weer terug. Ik was helemaal nat geregend en had geen droog vest mee. Nu heb ik gelukkig droge kleren aan haha. Ik heb Kay van Melanie voorgebracht, was echt super leuk!

Gelukkig dat je het wel leuk gevonden hebt :D
Ik was overal en nergens, dus heb je geen gedag meer kunnen zeggen maar bedankt hé voor je hulp !

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:13

sandra3235 schreef:
Linda was een gezellige en goede spreekster,top!!!!
en ook dank aan jury en gehele nmprs organisatie +:)+

*amen* :D

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:14

joysjuh1987 schreef:
ik vond het als nieuweling ook echt een ervaring opzich, iedereen mega bedankt voor de hulp. Wist nog niet echt wat ik doen moest mar dat werd me zo even uitgelegd. Hele leuke sfeer onderling.

Wacht... Heb jij mij niet geholpen met aanjagen van Fire? Ik ben ook een trut dat ik me niet ff netjes voorstel :')

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:15

uhm neej dat was ik niet jij stond wel bij mij onder de tent geloof ik toen vroeg je hoe oud die van mij was en toen zij ik,, ow is hengstje
toen zij jij,, ow daar kijkt nie van mij niet naar die valt op allebij ;)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:25

Ik herken je ergens van :') Maar ja mijn hengst heeft geen seksuele voorkeur :') Viespeukje

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:26

hahaha en die van mij heeft nog niet echt door dat hij een hengst is.

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:28

Maydine schreef:
Pff dit is toch veel te vroeg? Op zondag EN op m'n verjaardag! Haha. Gauw ff voeren en dan richting tubbergen! Tot zo mensen! :)

:o _-:( |o

Je helemaal niet gefeliciteerd!!! :D

Gefeliciteerd!!!!

Idd een enorm verregende dag maar degene die er waren hebben er echt het beste van gemaakt! :D
Ik ben ook doodop, op de heenweg sloeg tomtom nog op hol dus heb bijna 3 uur over heenreis gedaan, na de show nog 1,5 uur rijden om Dance en Saphira weer op te halen, (oe ze is zoooooo mooooooi! :D), en toen nog 2 uur naar huis....
Batterij is nu wel leeg. :+ :O

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:03

jackgirl schreef:
Lauwtjuh94 schreef:
Ik ben ook weer terug. Ik was helemaal nat geregend en had geen droog vest mee. Nu heb ik gelukkig droge kleren aan haha. Ik heb Kay van Melanie voorgebracht, was echt super leuk!

Gelukkig dat je het wel leuk gevonden hebt :D
Ik was overal en nergens, dus heb je geen gedag meer kunnen zeggen maar bedankt hé voor je hulp !

Haha, ja heel erg bedankt dat ik Kay voor mocht brengen!! Als je nog een keer iemand nodig hebt :o .
Ja dat dacht ik al. Ik had je nog wel gezien bij het laatste waar je nog met Doerak ging. Maar ik heb je daarna ook niet meer gezien, heb nog wel even rondgekeken haha.
Hoe gaat het met de wond van Doerak?

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:06

paar plaatjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:39

Foto's van Kay voorbrengen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niet zo heel mooi, maar ze zijn vanuit die tent van de rabobank gemaakt.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:41

Ook hier ff control x control v... :o :P

Goedenavond allemaal,

Heb een super gezellige dag gehad alleen heeeeel erg jammer van het vieze prut weer, ik heb al mn kleren nat gekregen deze dag dus de warme douche net was heerlijk!
Hele hoop mensen gezellig gemeet en gezien! Bedankt nog voor alle felicitaties, echt super lief!
Tsjah en wat betreft de taart.. die hebben we vanavond zelf maar opgegeten.. :+ Iedereen was druk tussen alle rubrieken door (ikzelf ook) en aan het einde was iedereen ook zo weg, heel begrijpelijk want het was een lange natte dag..
Op de MK zal ik maar weer wat meenemen, owee als er dan niemand wat komt happen!~hahaha

Zag al hele leuke foto's voorbij vliegen! We want more! :D
Alle paardjes zagen er weer prachtig uit hoor! Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten! Echt super leuk om te zien allemaal!

MelH: jeutje, wat is Doerak een knappe kerel al aan het worden zeg! De hormoontjes gierden al door zijn lijf! haha

@San/Natas: Het zwarte monstertje van San had het ook super gedaan met Natas in de kleurenklasse etc. Ik zag iig een mooie beker voorbij komen! :D

@Sappie met haar blauwe heup, haha gelukkig kon je er zelf ook om lachen want het zag er wel heel leuk uit! Nels naar rechts en jij naar links, kleine miscommunicatie maar jeetje mina wat is die bloedfanatiek zeg!Hij leeft echt helemaal op!
En Blees crossen! Geweldig, je was wel echt een statement hoor, zo aangespannen met je toppers! Super leuk!
Volgend jaar doen Sueno en ik misschien ook wel mee! ;)

@Julia: Ook Falke en Casper zagen er super uit, de twee zilveren pareltjes! Jammer dat Falke in het kampioenschap er toch uit moest, ik vond dat je mocht winnen met je knapperd! :D En je broertje had zich ook weer prachtig uitgedost in de theaterklasse!

Joyce en Duncan hebben ook lekker vast van de sfeer kunnen proeven! Gefeliciteerd met je derde plek in de kleurenklasse! Super leuk!

Sappos schreef:
Komt Elien naast me staan.... KIJK IK BEN NAT! Is er een randje van 2 cm broek nat...

Grrr ja, Elien had het goed bekeken met haar waterproof men outfit! haha en wij maar zeikenat regenen! :P

Sappos schreef:
Wacht... Heb jij mij niet geholpen met aanjagen van Fire? Ik ben ook een trut dat ik me niet ff netjes voorstel :')

Nee dat was Maxine, een van mijn dames! ;)

Pfff en toen wist ik het niet meer, de vermoeidheid slaat toe! Ik heb een super leuke dag gehad met mijn kanjers Sueno en Sun. Beide paardjes hebben zich voorbeeldig gedragen! Sueno is verliefd op Falke! haha Die stond zo lekker zoet samen op elkaars neus te knabbelen! <3 haha
Hele leuke foto ook trouwens Elien! (Heb je er nog meer? :o :D )

Nou dames, het was me een waar en gezellig genoegen, nu al zin in de merriekeuring! :D Ik duik voor nu lekker mijn bedje in.. Het was vanmorgen half 6 en morgenochtend weer want we gaan even op de markt in Bemmel kijken. Gaan er nog meer mensen kijken toevallig?

Weltrusten allemaal, morgen ga ik alles rustig eens bij lezen! :z
Laatst bijgewerkt door Maydine op 14-08-11 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:42

Hey wat leuk ! verder zijn erg weinig foto's gemaakt in de regen dus is juist toch hartstikke leuk :D
Je ouders zaten daar wel mooi droog haha

edit : Wondje gaat trouwens goed hoor, is oppervlakkig zag er erger uit dan het is.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:43

Tina, Sueno staat ook nog bij mij op foto's met huub.
Ben nu aan het uploaden :D

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:55

jackgirl schreef:
Hey wat leuk ! verder zijn erg weinig foto's gemaakt in de regen dus is juist toch hartstikke leuk :D
Je ouders zaten daar wel mooi droog haha

edit : Wondje gaat trouwens goed hoor, is oppervlakkig zag er erger uit dan het is.

Haha, ja ben wel blij dat ik foto's heb, want eerst dachten we nog dat we de camera waren vergeten, maar we hadden em toch nog gevonden, toch meegenomen haha.
Gelukkig dat het wondje goed gaat :(:) !

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:41

jippie toch nog Kay foto's *\o/* *\o/*

het klinkt echt als een superdag dames en dat ondanks het weer, volgend jaar ga ik echt mijn best doen om er ook bij te zijn :))

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 11:10

og og die foto van keetje <3 <3 tis toch echt een heerlijke dame!
vond het vooral grappig dat ze steeds vroegen dit is keet toch? en dan was het chickie of andersom haha :=

oef die 1e foto met kay jippie sta ik er half op :')

helaas ben ik nu wel zo ziek als een hond :=

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 21:27

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 21:38

leuke foto's san!!!!

Larachel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:52

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:54

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:54

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:57

Larachel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 22:58

Haha nog zo geweldige foto van jou Sap :')

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 12:49

Ja Sap je zorgt wel wel voor spectaculaire foto's! :D