Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lauwtjuh94 schreef:Ik ben ook weer terug. Ik was helemaal nat geregend en had geen droog vest mee. Nu heb ik gelukkig droge kleren aan haha. Ik heb Kay van Melanie voorgebracht, was echt super leuk!
joysjuh1987 schreef:ik vond het als nieuweling ook echt een ervaring opzich, iedereen mega bedankt voor de hulp. Wist nog niet echt wat ik doen moest mar dat werd me zo even uitgelegd. Hele leuke sfeer onderling.
Maydine schreef:Pff dit is toch veel te vroeg? Op zondag EN op m'n verjaardag! Haha. Gauw ff voeren en dan richting tubbergen! Tot zo mensen!
jackgirl schreef:Lauwtjuh94 schreef:Ik ben ook weer terug. Ik was helemaal nat geregend en had geen droog vest mee. Nu heb ik gelukkig droge kleren aan haha. Ik heb Kay van Melanie voorgebracht, was echt super leuk!
Gelukkig dat je het wel leuk gevonden hebt![]()
Ik was overal en nergens, dus heb je geen gedag meer kunnen zeggen maar bedankt hé voor je hulp !
Sappos schreef:Komt Elien naast me staan.... KIJK IK BEN NAT! Is er een randje van 2 cm broek nat...
Sappos schreef:Wacht... Heb jij mij niet geholpen met aanjagen van Fire? Ik ben ook een trut dat ik me niet ff netjes voorstel
jackgirl schreef:Hey wat leuk ! verder zijn erg weinig foto's gemaakt in de regen dus is juist toch hartstikke leuk![]()
Je ouders zaten daar wel mooi droog haha
edit : Wondje gaat trouwens goed hoor, is oppervlakkig zag er erger uit dan het is.