Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boefliz2 schreef:Voor jou, ehm nee hoor, ik doe wat ik wil doen, ik zeg wat ik wil zeggen, ik typ wat ik wil typen, dusja, en aangezien je mijn moeder niet of vader luister ik niet naar je , jammer joh, nu ga ik echt geen tijd mee verdoen aan dit achtelijks.
boefliz2 schreef:whawhawhawha laat me neit lachten, ik kom niet onder de buik uit, WHAWHAWHAWHAAAA
Datnoem jij te groot WHAWHAwhaaawhaawhhaw
boefliz2 schreef:Dat doe ik pas als ze eigenaar dat zegt, Dat snap ik, als jij maandelijk 65,00 neer telt voor die pony, zal het hem blijkbaar een worst wezen.En aangezien de meeste uit. Mijn buurt vindt dat ik er makkelijk op past ga ik geen moeite doen,
Ik betaal 65euro per maand, en dan zeg jij dat ik niet meer mag rijden. Nou nee sorry maar voor 65euro per maand ga ik echt wel rijden he, Beetje rare beredenering; jij zegt nu eigenlijk "ik heb mijn 65,00 betaald en dat de pony het in de rug krijgt is niet mijn probleem." vind ik niet echt getuigen van liefde voor de pony. 46,5 kg. is tezwaar, je moet ook je zadel erbij optellen.) En aangezien er niet een veel goedkopere is, goedkoopst wat ik nog heb gezien is 50euro, dusja 15 euro meer isniet erg, met deze pony mag ikwerkelijk alles;)
Dus ik ben alleen telang;( ik weeg namelijk 46.7;)