hihi erg leuk!
ik liep gister bij de kringloopwinkel. en daar stonden ook allemaal van die barbi video's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Dotty schreef:WOW O_O
Stuur er ook 1 naar mij ;d
Omg justin bieber @ tv @ nickelodeon
bloedhekel aan die dude.
Hannemarie schreef:gisteren bij Dawn was echt geniaal
ik ging longeren, maar ze kwam haast niet tegen die wind in
elke keer ploeteren met dat hoofd over de grond,
zo probeerde ze zichzelf naar voren te duwen ofzo
ben na een tijdje ook maar gestopt, toen heb ik haar even lekker gekroeld in de stal
Mandyy schreef:Nog niet geboekt, moeten onze dagen iets opschuiven..
Maar als het morgen nog vrij is boeken we naar Mexico!
Miran_Heidi schreef:Die wind mag idd wel wegblijven maar idd het wordt weer erger ...
Leinearthur schreef:Ben ik weer, even af vertellen dan bijlezen!
Er stond een nieuwe shet op de dijk waar al onze pony's staan.
En die vonden wij al heel leuk.
Maar ik en mij vriendin waren van plan naar huis te gaan, dus wij brengen Arthur naar zijn land.
Komt de man die daarvoor een huis heeft naar ons toe.
vragen of wij die pony willen doen, gewoon wanneer we maar willen, en wat we er ook mee willen doen,
alles mag. We moesten ook een naam verzinnen want die had ze niet.
Nou natuurlijk met veel plezier!
Wij er gelijk heen, kijken of het ruin,hengst of merrie was.
Was een merrie, even uit der stukje gehaald rondje over het erf gestapt en gedraaft wat foto's gemaakt.
en toen weer terug gezet.
Er is veel werk aan dat beest, ze kan op der staart staan zo lang, mega klitten in de vacht. Maar oh wat een heerlijk koppie heeft ze
Foto's komen vanavond!
TheJokerr schreef:Merk er niet veel van, ben wel duizelig en soms zie ik niks meer is het gewoon zwart.. freakie maar dat had ik na de hond uitlaten helemaal erg, en als het weer zo erg word moet ik roepen..
TheJokerr schreef:Merk er niet veel van, ben wel duizelig en soms zie ik niks meer is het gewoon zwart.. freakie maar dat had ik na de hond uitlaten helemaal erg, en als het weer zo erg word moet ik roepen..
Emuline schreef:Sanne, je moet ook eerst eten, en dan fietsen!
van mij mag de wind ook wel weg!!! bah! ik waai zowat weg joh!
ik ben nog blij dat ik diesel vast heb, anders lig ik in de struiken denk ik. haha.
hebben jullie toevallig al de nieuwe serie van BR 4 ever gezien?
ik hoor dat het grijs met geel word :S
TheJokerr schreef:yeah geel
alleen heb ik dat niet
ik baal wel ontzettendlucky heeft een nieuw bijstukje en daar hebben ze bomen omgezaagd, en daar schuurt lucky nu tegenaan
nu is haar hele staart naar de pispot maar heb er een draadje voor gespannen, hoop niet dat ze aan de andere bomen zitten, volgensmij krijgt ze beestjes en jeuk door haar vacht.