Buster, IJsjes rijden idd super, is echt een ervaring op zich!
Floris, als je al dat tuig binnen hebt, willen we natuurlijk wel foto's
Ponieszlover, ik ben daar juist een beetje aan begonnen, maar in de winter loopt Punette nooit zoveel aan de lange teugel. Dus ik kan je er nog weinig over zeggen..
Leine, leuke foto's! Doe je het lange teugel/lijnen werk altijd met longeersingel om?
Hier in Zwolle ligt ook sneeuw! (en ijzel) Stelt niet veel voor, maar het had gisteren wel vreselijk hard gesneeuwd; ziet er altijd zo leuk uit! Witte kerst?
hier nog steeds geen sneeuw... ik zo alvast me begin van me karretje ga slopen want t is opknapper voor sulky.... strand met renzo denk ik of lange lijnen ga of naar t strand ga wandelen...ff kijke hoe t weer zich houd... fijne dag ladies...
ik niet kan wachten tot mijn men hoofdstelletje voor renzootje binnen is van buckje.... ik hoop dat t morgen ook super goed weer gaat worden ...vriend lief nu dood ziek op bed ligt en ook me ma word ziek...gezellig al die zieke mensen om me heen
jammer ik zie niks je profiel staat niet open... morge lekker wandelen als t weer goed is naar t strand:D....dus ben benieuwd wat t weer brengen gaat
SayaJones
Geplaatst: 14-12-10 21:00
jammer dat je de foto niet kan zien! ben erg benieuwd!
Nou, ik heb ook wel weer een dagje achter de rug, de hele dag stage.. Nu ben ik kapot, & ik lig al in m'n bed, klaar om te slapen ach, ook wel eens goed, vroeg naar je bed..
Jammer dat je strandwandeling niet door kon gaan, maar Beterschap voor je vriend Buster4Ever!