[HK] Kletstopic shethouders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buckje

Re: [HK] Kletstopic shethouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:25

Ik had ook een hengst gekocht en laten ruinen die van die hengst Manolito ofzo. Die vrat arme Buck ook op! Beestje werd zo aan ze manenkam weg gesleurd.

Hij is niet zo duur hoor en ZGAN (half uurtje mee gereden :P )

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:27

Ach arme Buck :(:)

Ik wil jouw tuig gratis hebben :+

Ruilen voor Johnny? :')

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:27

haha jammer dat het bruin is :P tweespantuig is altijd makkelijk om alvast te hebben!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:29

Ja ruilen voor Johhny, verkoop ik die wel weer door haha.
Denk dat ie zo weg is met die penny look. :D

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:29

ik heb ook alles al 2 span tuig de wagen 1 pony whaha heel handig maar moet nog efe wachten totdat die 2de komt :p

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:30

koop ik johhny weer van buck haha

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:30

Als er merries in de buurt zijn eet Dennis andere mannen voor ontbijt. En mijn land is niet zo groot, dus er zijn altijd merries in de buurt.
Staat hij echt met alleen maar hengsten en ruinen kan het wel prima.

Dit ging een paar uurtjes goed. Ben toen een paar uur weg geweest en vond Xavi daarna in het land er naast (door 3 draden stroom en een laag schapen gaas heen gegaan dus, en ik weet zeker dat het niet kwam omdat hij zo graag wou ontsnappen want Xavi is een lief doetje).
[ITP] Mannen ontmoeten elkaar weer na 2 jaar

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:31

Jammer dat het bruin is? Neejoh :))

Niet doorverkopen :(
Hij heeft een tijd te koop gestaan voor dat ik hem kocht, vind ik nog raar, misschien omdat hij ál 16 was toen. Ik vind 16 niet oud voor een Shet, die gaat nog wel 15 jaar mee hoor :)

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:31

Sasika dan ga ik hem van jou pikken :')

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:34

haha, He verdorie!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:35

Als iemand nu mijn zwarte tuig (wat ik nog niet eens thuis heb :P) wil hebben wil ik wel een bruine ;).
Nee, al m'n hoofdstellen (die hebben ze allemaal eigen) zijn zwart en heb zo'n verzameling kleuren pony's en bruin staat niet overal mooi op.

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:35

Nee Johnny gaat voor geen goud weg, net als Boris.
Helemaal Boris niet, hij is echt mijn maatje :+:

Johnny is gewoon een vrolijke kleuter :')

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:36

Hier ging het ook niet goed door de merries erbij, daarom was dat dier hier alweer met een week weg. Buck stond ookal met zijn voorpoten in de sloot piepte/gilde het land door mocht echt niet in de buurt zijn van de merries! Heb dat dier op de trailer gezet naar vriendin gebracht en vanaf daar verkocht. Hij was mooi heeeeeel mooi maar dit konden we op het land niet hebben.

Nu heb ik dus nieuwe ruintje Pako, hij is heel dominant en tussen Buck en hem is er nog wel wat ruzie Pako eist de dames ook op maar ze kunnen gelukkig wel gewoon in een groep bij elkaar staan hooi eten doet dan wel af en toe lelijk door erna toe te vliegen maar Buck hoeft niet meters weg. En het gaat al steeds beter!

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:36

Deeiken, kan mij ook helemaal voorstellen het zijn een stel zeer knappe ponys!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:37

Zo, gezellig topic hier! Ik kom ook om het hoekje kijken :)

Bji foto topic zag ik geschoren pownypaardjes. Maar vroeg mij af, als je NU nog scheert, scheer je dan niet een mooie beginnende zomer vacht mee?! Die van mij is iig flink aan het ruien (en nog laaaange niet klaar, ramp eigenlijk zo'n beerjte :)))

Die blunder fotos met twee paarden tegenover elkaar en dat pistool paar blz terug is echt hilaaarish hahaha :))

Oh, even voorstellen. Ik ben Ingrid, 24 jaar (dinsdag dan ;)) en eigenaar van 2 paardjes. Wietje, gelderse merrie van bijna 7 heb ik 3 jaar geleden gekocht (verzorgde haar al een tijd). En sinds vorige zomer Wyona vd Rijsdrecht erbij! Eigenlijk boven mijn budget, maar toch wezen kijken. En gelijk verkocht...

W & W twee vossemerries met dezelfde karaktertrekjes. Wietje met 3/4 maanoog, en Wyona met een aanvullende kwart maanoogje. Horen gewoon bij elkaar :D

Vorig jaar oktober samen
Afbeelding

En vorige zomer haar mooie koppie. Ze heeft niet een heel maanoog, maar een kwart ongeveer.
Afbeelding

En vorige week, ik met mijn dames
http://img.photobucket.com/albums/v177/ ... 40x480.jpg
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 29-05-24 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:38

Die gaan het best met mekaar vinden hoor! Johnny en Boris was ook een week bepalen wie er nou de baas was. Intussen heeft Boris gewonnen, maar Johnny bijt wel van zich af hoor :))

Alleen heb ik gelukkig geen merries, dat zou heel erg fout gaan denk ik.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:39

Zomervacht komt even goed wel weer terug misch wat minder mooi maar jammer dan. Ik ga in april weer naar menles en men in de winter ook veel als ik mijn mini dan in een dikke vacht heb moet ik hem vooruit slaan en staat te pompen.. Totdat hij zijn vacht kwijt is dan is hij weer de vrolijke pony. Mede voor mezelf is het ook wel handig ivm het poetsen ben allergish geen grapje voor al dat haar.

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:41

nou echt he! zodra Sjekkie die vacht krijgt vreselijk vind ze het jeukt en irriteerd! en met werken is het waardeloos! staat gewoon te genieten hoe het haar van der afvalt :P

Buckje

Ja maar bij jou heb je het voordeel dat ze met zijn 2e staan, dus ze hebben elkaar wel nodig en er is geen concurentie in de buurt.

Bij mij staan er meer dan zat ponys + ezel en het gaat hier om de merries waarom er gejaagt word. Buck is eigenlijk absoluut geen concurentie (onderdanig en geeft snel op) maar dat moet Pako nog even snappen. :P

Borisje

Haha Wyona naast big paard :') Leuke foto!

Oh dat is lastig allergie := Zijn je honden en katten ook kaal? :') (als je die hebt)

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:43

Ik ga hoor :wave: morgen weer school :=

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:43

We hebben een naaktkat, en 2 gewonen katten. En me moeder heb een chihuahua en ik ook. Thuis heb ik eigenlijk bijna geen last.
Bij de peerden wel snotter de snotter de snotter loopt zo me neus uit, nies erg veel en bloedneuzen. Maar het is te doen. :D
Voordeel is wel dat die van mij buiten lopen. als ik in een manege ofzo ben is het veel erger.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:44

Citaat:
Die blunder fotos met twee paarden tegenover elkaar en dat pistool paar blz terug is echt hilaaarish hahaha

Schuldig! :=

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:49

Heb dit jaar voor het eerst Rakker geschoren, en veel gedoe met dekens gehad, maar uiteindelijk erg blij dat ik dat heb gedaan! Kan gewoon veel meer met hem werken, na het rijden fleecdekentje er op en hij is zo droog! Hup winterdeken er op heerlijk :D

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:54

Wietje en Wyona zijn ook echt zo'n gouden duo hè? Zo zien ze dr wel uit iig!

Ik krijg morgen mijn pakketjes (HB turijn voor Lin en voor Abe 3 in 1 beschermers van Lieselot) *\o/* vind ik altijd zo leuk om uit te pakken, hopelijk past alles op de paarden..Ben lekker vrij dus hoop dat ik de postbode kan spotten en niet dat ik weer een dag moet wachten voor ik het krijg! }:)