Wel leuk dat je nog een keer op hem kan rijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marrke schreef:Wat vervelend voor je!
Wel leuk dat je nog een keer op hem kan rijden
Francien_ schreef:Nee. Maar Samira en ik (en de rest van ons team) hebben 29 oktober een demo van voltige!We hebben er echt super zin in! Heeft iemand nog ideeen voor muziek, liefst een beetje in halloweensweer
SAMIERTJE schreef:Francien_ schreef:Nee. Maar Samira en ik (en de rest van ons team) hebben 29 oktober een demo van voltige!We hebben er echt super zin in! Heeft iemand nog ideeen voor muziek, liefst een beetje in halloweensweer
Jaaaa. Heb dr echt zin in.
Hoop wel dat we t nu goed genoeg kunnen oefenen!
Héé wel balen van je cijfer!
@mietske; zo da's wel vet balen zeg
Wel leuk dattie weer bij jullie even komt te staan, maar toch nóg stommer dattie dan weer verkocht wordt!
sunnyboy04 schreef:(mede-eigenaar geweest van sunny boy)
Jaa ik baal dr ook echt gigantisch van dat dit heeft moeten gebeuren.. bij ons heeft ie echt nog nooit aangevallen, wel eens mensen gebeten omdat ie mannen 'haat!'
Maar verder was ie super lief enzo.. Maar ik vind t wel prettig hem weer bij ons op stal te zien,
Maar niet om deze rede.. en Vooral niet dat ie dan weer door wordt verkocht..
whissie schreef:wat raar dat sunnyboy nu ineens aanvalt... wat voor mensen hebben hem dan gekocht waar ie dat nu ineens doet?
whissie schreef:achja, soms hebben ze zo'n dag! en je hoeft je niet schuldig te voelen zolang je hem ook lekker heb beloond zodra het weer goed ging!!
En als ik je foto's bij profile zo zie, dan denk ik dat je dat ook vast hebt gedaan!
Leuke foto's! aan foto's kun je vaak al zien hoe mensen met hun dieren omgaan! dat zit bij jou wel goed!
whissie schreef:ben benieuwd naar de foto's!!
misschien was ie wel gewoon narig, of heimwee naar jullie!!
Francien_ schreef:Bij gym als je net hebt hardgelopen, zijn je spiren toch al warmIk oefen het héél vaak bij voltige. En nu kan ik he tzo goed als