Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sophie_mini schreef:Staat die info ook niet op papier dat je gekregen hebt op keuring, ter vervanging van boekje?
Knolselder schreef:Sophie_mini schreef:Staat die info ook niet op papier dat je gekregen hebt op keuring, ter vervanging van boekje?
Ahja das een goeieEn waarschijnlijk heb ik ook nog wel ergens de gegevens van hem in te schrijven...
Morgen eens mee bezighouden dus! Merci voor de tip, mijn brein werkt niet zo helder![]()
Hoe gaat dat eigenlijk met de paspoortjes? En het chippen? Is dat anders in Belgie als in Nederland? Want aangezien ik het nu niet via BMP doe, weet ik niet hoe ik eraan moet beginnen.
Sappos schreef:Op jullie site staat dat de moeder splash overo is. Dan verbaast het mij niet dat Extreme zulke blauwe ogen heeftPatser is bruin pintaloosa? Op zich komt bij de appies ook wel splash voor. Onwijs ongewenst bij het NAS trouwens maar ken er een aantal met 1 of meerdere blauwe ogen of zelfs alleen maar een blauw puntje in het oog.
Sappos schreef:Op jullie site staat dat de moeder splash overo is. Dan verbaast het mij niet dat Extreme zulke blauwe ogen heeftPatser is bruin pintaloosa? Op zich komt bij de appies ook wel splash voor. Onwijs ongewenst bij het NAS trouwens maar ken er een aantal met 1 of meerdere blauwe ogen of zelfs alleen maar een blauw puntje in het oog.