Haha ja dat klopt het was een hoe noem je dat een soort van onderlinge keuring maar wel met een echte keurmeester van het shetlander stamboek. Hij heeft nu alleen helaas Zand koliek waar ik minder blij mee ben
Ik ben benieuwd op hoeveel jullie mijn shetlander taxeren.
Het is een merrie, vos met mooie blonde manen en en een volle staart, 8 jaar oud, met papieren, heb haar zelf gefokt. Vader: Henri van Hoeve Eelwerd. Vader van de moeder: Ulft van de Provincialeweg Ze is 100% gezond en jaarlijks geënt en iedere 2 maanden bekapt en ontwormd. Ze is heel lief van karakter, bijt en schopt absoluut niet. Ze is is beleerd in enkel en tweespan door Frans van Kuyk. Ze is heel makkelijk in de mond en goed nageeflijk. Heb met haar in enkelspan L dressuur en vaardigheid gereden en in 2-span M dressuur en vaardigheid. Ze heeft ook marathonervaring. Doet alles en gaat zo de waterbak in ook in enkelspan. Ze is regelmatig bereden door kinderen.
Vera: 350 (ik denk trouwens niet dat die 1,5m klopt :’) Is vast 1,05m )
Patrick: 500
Susanne: 300
Max: 500
?? van sas72: 600
Ook maar eens onze shettie Ben benieuwd Naam: Indy Stamboek: NMPRS Vader: Friso van Hoeve Eelwerd Moeders-vader: Indurain van Beival Leeftijd: 4 (uit maart 2005) Hoogte: ongeveer 85cm Geslacht: merrie Super lief beestje, niet beleerd, is bij ons als trailervriendje en vind dit geweldig Erg mooie zwevende draf ( ) Super braaf bij hoefsmid en met scheren
nog een foto plaatsen wil niet lukken op dit moment helaas..
Royal Beauty: geen papier, wel mak + marrie. €350,- Flip: Hengstje, nog niet beleerd, papierloos, exceem. €100,- Noella: Mooie merrie, goed karakter, kan veel behalve voor de kar..€400,- Rinus van de Schanshoeve: Hengstje, maar grote maat + loopt netjes voor de kar en is bereden! Lichte zomerexceem. €300,- Harry: Ruin, goed bereden. Kleine maat. €200,- Lancelot: Geen kinderpony, ontzettend mooie pony – net een mini haflinger. €250,- Irwin: Ruin, al wat ouder, kleine maat. Kan wel veel. €250,- Rody: Droompony! Perfect maatje, loopt goed in de dressuur, is supper mak. €700,- Lindsy: Al wat ouder, wel leuke kinderpony. €350,- Heidie: Spreekt me niet echt aan. Gevoelig voor hoefbevangenheid. €200,- Kareltje: €150,- Fleurtje:€300,- klein, geen papier. Vlekje: Geen papier, zomerexceem.€300,- Tamara:€500,- Johnny: €350,-wat een mooie hengst! Wel al op leeftijd..
totpagina 86. Indy: 350 vindt dr echt leuk birgit
mybbie2907
Geplaatst: 20-12-09 18:06
naam: tos moeder: suus vader:? stokmaat: ong 1.12/1.13 leeftijd: 4 uit mei 2005 geslacht: ruin hij loopt een beetje dressuur, springt los 1.10 en met mij er op 80,90 cm loopt voor de kar, is trailer mak hij 98% verkeers mak schrikt nog van wat dingen hij is super lief bij de hoefsmid met bekappen en met beslaan en met scheren. hij doet ook vd hij is alnaar het bos,duin,strand en polder geweest
Ik ga het ook maar eens proberen, niet boos worden als ik er helemaal naast zit, maar ik moet het ook nog een beetje leren .
Indy: €300,- Leuke pony met goede bewegingen, nog jong, niet beleerd. Tos: €400,- Mooie grote beleerde pony, helaas geen stamboek. Luna: Beetje weinig info, maar voor een 3-jarige beleerde merrie (zonder stamboek) toch wel €350,-
Ik zal zo eens een pony van mij erop zetten, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Marive
Geplaatst: 27-12-09 17:42
Nou hier komt ie:
Naam: Ricky v.d. Winterdijk Vader: Light v.d. Vuurbaak Stokmaat: 1.04 (volgens mij, kan 1 cm meer of minder zijn) Leeftijd: 8 jaar Predikaat: Prestatie (Abop-A en een L-proef met winstpunt) Premie: Ricky heeft dit jaar een 1e premie gehaald. Ricky is beleerd onder het zadel (L2 dressuur en B springen) en werd daarmee in 2007 talentenkampioen bij de jonge pony's. Ik heb met hem geraced in het Nederlands Shetlandpony Grandnational Team. Ricky is ook aangespannen beleerd, in het enkel-, dubbel- en vierspan. Hij doet mee aan de competitie enkelspannen (concoursrijden). Ricky is ook nog beleerd aan de lange teugel. Hij kent de stap, draf, wijken, schouderbinnen- en buitenwaarts, en het begin van het drafappuyement. Ook kan hij de spaanse pas. Hij is gewend aan groot publiek, door het racen en door verchillende optredens aan de lange teugel. Hij is verder heel braaf, verkeersmak, braaf bij de hoefsmid en braaf op de trailer.
Talentenkampioen:
Concoursrijden,
Als het mocht zou ik er nog ontzettend veel foto's bij zetten, maar hier moeten jullie het maar mee doen
Ricky: hoef niks uit te leggen geloof ik Súperpony! toch mínstens 750 euro
jolandje
Geplaatst: 27-12-09 21:25
jazeker ricky is wel meer waard hoor, ik zou daar echt zó 1000 euro voor neertellen, ziet er heel mooi uit, en kan van alles , met papier, héél mooi paardje
Ooh sorry, tis een ruin Wauwie 1000 euro, das toch heel wat
mybbie2907
Geplaatst: 29-12-09 01:04
ricky gewledige pony ik zou er 850 voor geven dankje van tos
mybbie2907
Geplaatst: 29-12-09 01:18
naam:mybbie moeder: kyke van odoorn vader: quinto leeftijd: 2 en nog wat geboorte datum: 29/03/07 schofthoogte nu: 1 meter ong word groter mybbie is bij ons thuis geboren onverwachts we hadden kyke(witje) in 2006 laten dekken door quinto maar we hadden geen sintomen(of hoe je dat ook schrijft) dat ze drachtig was. dus dachten dat ze niet drachtig was.maar 12 maanden later om 6 uur 's ochtens lach daar een zwart beestje in de box murphy hebben we in de gang gelaten ik werd om half gebeld door mijn vader(was namelijk in leeuwarder)