Merlynlover schreef:Wat maakt de kleur uitVind het een poepie (a)
zwarte en voskleurige shetten komen veel meer voor dan bijv. pintaloosa's, en daarom zijn deze minder waard.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Merlynlover schreef:Wat maakt de kleur uitVind het een poepie (a)

merrieveulen schreef:Merlynlover schreef:Wat maakt de kleur uitVind het een poepie (a)
zwarte en voskleurige shetten komen veel meer voor dan bijv. pintaloosa's, en daarom zijn deze minder waard.

merrieveulen schreef:@ dennis, je hebt helemaal gelijk. echter, ik denk dat veel paardjes in dit topic geen 100% shetjes zijn...
zijn er wel
) papieren ? 450/500
texeenmaikey schreef:@paardpony: jou shet is niet bruinbont maar vosbont
!
.
.
. merrieveulen schreef:Starsky: geen fokwaarde, geen papier, wel grote maat: 250-300 Euro, max. kan een leuke kinderpony zijn. (snel aan de teugel lopen draagt overigens niet bij aan de waarde)
Saskia: ingereden, papier dus fokwaarde, grotere maat: 400 Euro.
Bekky: leuk kleurtje (en zoals eerder gezegd dus ook geen echte shet maar maakt niet uit, mijne is ook een neppe, hihi!), kleine maat, fokwaarde (niet optimaal wegens geen papier): 400-450 Euro.
Bram: geen fokwaarde, kan nog niet veel, wel leuk kleurtje: 200 euro (ook geen castratie kosten meer voor evt. nieuwe eigenaar, dat reken ik ook mee)
Ilovehorsies schreef:Wij hebben der ook een;
-Shadow.
-hengst.
-Stokmaat 102cm.
-Zwart met een kolletje.
-2,5jaar jong (word begin mei 3jaar).
Shadow heeft een lief, maar ook eigenwijs karakter.
Hij heeft super dikke en voor zijn leeftijd ook vrij lange manen.
Leuk en mooi beestje om te zien, maar helaas geen papieren.
Wel weten we dat vader en moeder allebei zwart waren.
Het is echt een pony om mee te knuffelen.
Ik zou graag een foto plaatsen, maar weet niet hoe dat moet.
pluklief schreef:met papieren en chip 150,-
met papieren 120,-
zonder papieren en chip 80,-