Ik heb de laatste paar pagina's niet meer gevolgd, wel even op de vorige pagina gezien dat we nog meer mensen erbij hebben.
Ik heb trouwens mijn eerste Jorie foto-topic ook gemaakt na een winterse bui vandaag. Je vind die op ks-itp (te lui om te linken)
OneAndOnlyx
Geplaatst: 16-01-16 19:34
Wat gedoe op stal en wat doe je dan? Lekker huilend bij de pony's zitten. Ze gingen me troosten en gaven me kusjes, mega lief. Daarna lekker met Lady aan de langelijnen op de straat gedaan, ze was zo braaf! Wilde alleen niet terug :p. Wat een liefde voor hun
Op de rug zie je hem trekken naar de schouder/borst
Ayla
Geplaatst: 16-01-16 19:53
Komt vast door de vacht, pony moet nog geschoren worden.
20 feb ga ik groomen dus kan ik niet mee rijden helaas. 10 feb wel vaardigheid maar weet niet of mijn school- en werkrooster het toelaten. Ik sta nog wel op de reservelijst van Heeten voor aankomende zaterdag. 14 feb rij ik de clinicdag mee en 16 wil ik eigenlijk vaardigheid rijden in Kootwijkerbroek.. genoeg op de planning dus
Haha succes Romy Benthe en Chayton beide enkelspan?
Laatst bijgewerkt door Ayla op 16-01-16 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Mowgli4
Geplaatst: 16-01-16 19:54
Komt vast door de vacht idd
Ayla, dat is een hele planning. Alvast succes en hopen dat je roosters het toe laten
Chardy
Geplaatst: 16-01-16 19:55
LS_fotos schreef:
Ja Nijkerk, start dressuur daar.
Op de rug zie je hem trekken naar de schouder/borst
Hmmm, ik zal er eens op letten, ze moet wel idd nog geschoren worden.
Chardy
Geplaatst: 16-01-16 19:58
Ayla, zo drukke planning! Succes!
Ymor, leuk! Veel succes!
Veel van jullie rijden wedstrijdjes! Leuk! Ik ga me er ook maar eens in verdiepen van hoe en wat, lijkt me ook wel eens leuk om mee te doen! Maar eerst naar de Indoor Clinic!
Ik kom de indoor clinic wel kijken en foto's maken.
Vaardigheid gaan ik en Am nog niet starten op wedstrijd. Eerst dressuur voor elkaar en rust dan de rest. Af en toe een keer pionnen rijden is wel leuk maar heel parcours voor nu nog te veel.