Goedemorgen allemaal Buckje wat fijn Pako al een nieuw plekje Dravergekkie wat een lekker ding! Nassie hoe is het met Tink? Lekker al geschoren zag ik Wie ik vergeten ben sorry sorry sorry Zo ga nu lekker naar het land
Nu is mijn voicemail ingesproken of het ook morgen (vrijdag) al kan. Voor mijn gevoel gaat dat net te snel en mijn vriend kan dan waarschijnlijk niet mee, dus dat wil ik eigenlijk niet. Wil mee met wegbrengen om te zien waar hij komt en ben bang dat ik op de terugweg niet echt in staat ben om goed op de weg te letten.
R.X. Sterkte meid Je moet haar gewoon brengen wanneer je er zelf aan toe is, wanneer je vriend er wel is. Die mensen die hem kopen hebben daar vast wel begrip voor, tis niet niks om je pony weg te doen natuurlijk
E_Nalanta
Geplaatst: 25-03-10 12:35
Moggel! Heb de school er alweer opzitten voor vandaag, zodadelijk lekker met m'n moeder buitenritje met Shilas en 'dr paard Het weer is ook zó mooi he Is het bij jullie ook om te smullen zo lekker warm en lenteachtig?
R.X. : Zal hem idd pas weg brengen wanneer jij dat wil , neem aan dat de toekomstige eigenaren hier wel begrip voor hebben. Afscheid nemen is altijd moeilijk.
NHevaVD : Hier idd ook erg lekker weer. En leuke foto's !
yashilha
Geplaatst: 25-03-10 12:56
NHevaVD wat een lekker koppie R.X.ik zou hem lekker wegbrengen wanneer jij er klaar voor bent Je hebt het er al moeilijk genoeg mee Heel veel sterkte ermee Zo even een linkie [ITP] Minipaardje Aimy voor het eerst ITP (met aparte aftekening) Jullie hebben ze al gezien,maar voor de gene die haar hebben gemist
E_Nalanta
Geplaatst: 25-03-10 12:56
Dankjewel. Hmmm mooi, ik kan niet wachten totdat het écht dagelijks zo'n weertje is Bij onze wei hebben we een fijver waar je doorheen kunt met je paarden, gisterenmiddag even gedaan met Flip en Shilas. Ik ging even voorop om te checken hoe diep, Flip moest gewoon écht zwemmen Dus hij spartelde snel naar de zijkant waar het wat ondieper was, hij genoot er enorm van en natijd was hij helemaal zwart van het rollen
yashilha
Geplaatst: 25-03-10 13:00
dat is lekker! Ik zit 500 meter van het strand,maar Aimy vindt de zee eng We blijven oefenen!
E_Nalanta
Geplaatst: 25-03-10 13:02
Oh héérlijk, ben ik toch wel een beetje jaloers op Lijkt me heerlijk om bij het strand te wonen, of iig er dichtbij. Maar dat is hier niet het geval!
Wij hebben hier strand opzich ook niet zo ver vandaan maar met shet is toch wat makelijker met de trailer. Bos en duinen zijn hier wel makelijk lopend te doen
Trendy en ik doen elkaar al bijna 4 jaar lang dagelijks schieten en achter het behang plakken. Nu haar verzorgmeisje er mee stopt heb ik de knoop door gehakt. Het is echt een super pony, maar niet voor mij helaas. Ik heb het geprobeerd, maar denk dat ze bij een ander gelukkiger zal zijn nu ze straks geen vast verzorgmeisje meer zal hebben.
Buckje
Geplaatst: 25-03-10 17:20
Leuke fotos!
R.X Sterkte
Dus jij komt binnenkort mijn pakketjes brengen natas ?
Kom net terug van de reumatholoog... zoals ik zelf al wel wist heb ik 2 fixe ontstekingen 1 in mijn voet, en in mijn hand... Ze hebben nu 4 Pretnison spuiten in mijn voet op verschillende plekken gegeven alles behalve fijn, en ook in mijn hand. Ik had veel eerder moeten komen zeiden ze nadrukkelijk maar toen ik zei dat ik liever van het mooie weer genoot ipv daar moesten ze ook wel lachen. Gezien het nu weer actief word moet ik weer regelmatig onder controle. Mag nu de eerste 24 uur niks doen...
Aah wat erg Lies! Beterschap ermee Volgende keer wel optijd komen hoor slimpie
Ik zit nergens dichtbij Niet bij het bos niet bij het strand en ook niet bij een water/vijver.
dravergekkie
Geplaatst: 25-03-10 18:03
Plek om te 'zwemmen' met de paarden hebben we hier ook in de buurt.
E_Nalanta
Geplaatst: 25-03-10 18:05
Wauw mooi zeg! Dat moet vast verkoeling gegeven hebben
Zo ziet het bij ons eruit Ligt zo goed als naast de wei, nog geen pas lopen of je bent er. Heeeerlijk in de zomer!
Borisje
Geplaatst: 25-03-10 18:48
Nouhou ik ben jaloers
Ik ben nog wel een keer van plan om zowiezo naar het bos te gaan, maar dat gaat hopelijk ook door, want een vriendin van mij wil met haar nieuwe paard ook nog naar het bos, en dan wil haar vader mij en een van de Shetters + sulky wel meenemen
Maar mijn echte droom is om met Boris te crossen op het strand, dat lijkt me echt geweldig
Leuke fotos daar zeg! Wij hebben hier neit echt waters alleen bij emiclair maar daar zit ook drijfzand... Ik wil graag een keer met Liz naar het strand dat hebben mijn ouders me nu beloofd dat we het volgende maand een keer gaan doen als 'beloning' dat ik nu wat meer aan me zelf ga denken en het er bij 2 houd..