Zou hem op €250 zetten. Toch voornamelijk de leeftijd...

Ollie te weinig info.
Neem aan dat hij geen stamboom heeft? Hij is wel aardig groot wat handig is voor de kids, mits hij goed bereden is zou ik hem op €350/400,- schatten
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeEiken schreef:Caroline: Volgens mij heb ik hem er echt bijgezet, maar hij is 1 meter hoog.
Iedereen schat hem ook heel hoog vind ik, voornamelijk om de leeftijd was het geld waarvoor ik hem kocht zo laag.
anjaatjuh schreef:Ollie heeft idd geen stamboek en is goed doorgereden maar toch ook weer niet echt geschikt voor de beginnende ruiter Hij moet wel een ruitertje hebbn die overwicht heeft anders neemt hij je giga in de maling Zijn stokmaat is ong 1.15
MDJ schreef:Irma is ten eerste geen shetdie bestaan namelijk niet in appaloosa kleur
Irma; 500
Flash: 250, apart kleurtjeis het een hengst? zoja dan 200, omdat hengsten gewoon minder waard zijn.
Flash; 200
zizakolover2 schreef:MDJ schreef:Irma is ten eerste geen shetdie bestaan namelijk niet in appaloosa kleur
Irma; 500
Flash: 250, apart kleurtjeis het een hengst? zoja dan 200, omdat hengsten gewoon minder waard zijn.
Flash; 200
een shet ebstaat wel in apaloosa staat in boek over shetlanders en hun kleuren en verzorgen enz .. maar komt gwn zelden voor
s_v schreef:Idefix; 300,-
Bang van koeien, exeem, haperig,
Wel leuke pony voor sulky en lijkt me ook wel een schatje.