Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die zou hier heel goed passen
mirriejj schreef:Kan iemand mij tegenhouden, ik kan niet meer tegen al dat haar
.
Ik vind ze zo lelijk nu met dikke vacht. mirriejj schreef:Ja ik denk dat Jim en Lola beide kaal gaanIk vind ze zo lelijk nu met dikke vacht.
Voor Lola nog even haar garderobe uitbreiden en mijn messen laten slijpen. Kijken of ik het dan aandurf om meteen Jim zijn manen eraf te doen.
Kcinarual schreef:mirriejj schreef:Ja ik denk dat Jim en Lola beide kaal gaanIk vind ze zo lelijk nu met dikke vacht.
Voor Lola nog even haar garderobe uitbreiden en mijn messen laten slijpen. Kijken of ik het dan aandurf om meteen Jim zijn manen eraf te doen.
Omg ja! Jim een boog is gaaf!
Nee een boog is me net een stap te ver. Dan wordt het een normale sportcoupe.
Sportcoupe zal ook super staan bij hem
Had je al iemand gevonden die je er mee gaat helpen of probeer je het zelf?

mijn dekens zijn er. Super blij met de recuptex maar minder met de Shamrock power, dus die gaat terug.

mirriejj schreef:Heeft een van jullie wel eens de oude eigenaar van je pony op bezoek gehad? Gisteren was Jimmy zijn vorige baasje hier en ik was er best verbaasd over dat hij haar nog herkende
, hij had het daar niet slecht gehad maar moest er wel hard werken en dat wist hij duidelijk nog.

Ze was echt heel sneu. Zweten, flemen, liggen en steeds naar haar buik happen. Dierenarts meteen gebeld en heeft pijnstilling en darmontspanners gehad. Eerst ging het niet beter maar toen een stuk langs de weg gewandeld en daarna knapte ze ietsje op. Steeds om het halfuur gaan kijken en om 23.00 durfde ik te gaan slapen. Ze moest in de box zonder stro (heb ik toch al niet) en een mini beetje hooi. Vanmorgen ging het gelukkig alweer een stuk beter. Pff ben me rot geschrokken.
xApple schreef:Wauw gave deken Sharani! Zag hem vandaag ook hangen bij epplejeck maar is mij even te duur
(
.
, gelukkig dat het nu beter gaat.
gelukkig is ze al wat opgeknapt.
Toliene loopt overdag ook lekker zonder dekentje en in de nacht met een regendekentje. Van mij mag het weer voorlopig zo blijven