[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Patricia_86

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:51

Ik reed ook altijd uit mijn hoofd. Maar nu ik B L en M start krijg ik ze niet meer in mijn hoofd.te verwarrend. 1 klasse is wel uit je hoofd te leren.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:35

En misschien wil de voorlezer van degene voor je jou proef ook wel even voorlezen? Er zal toch vast wel iemand te vinden zijn lijkt me. :)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:00

Stomme vraag misschien, maar mag je tijdens de pony showoff je stem gebruiken? En hoe moet je afgroeten? Het enige wat ik kon vinden is; zweep en leidsels in je linkerhand en je rechterarm opzij en knikken. Klopt dit? Ik weet dat het allemaal voor de fun is, maar de dochter van mn verzorgster wilt het graag weten (perfectionistkuch)

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:25

Ik groet altijd voor leidsels in linkerhand te nemen, zweep in rechterhand en opsteken voor m'n hoofd en dan knikken. Beetje lastig uitleggen. Maar volgens mij is het vrij hoe je groet.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:28

Ik weet niet of het mij gaat lukken om je voor te lezen Emelyne, dus ik kan je niets beloven, sorry. Ik zou idd even vragen of je de voorlezer van degene voor je mag lenen.

Je trailer is heel gaaf geworden Patty!

Stem mag gewoon gebruikt worden Lillian, anders wordt het mennen wel erg lastig :+ Ik groet zo: leidsels + pinkriempje in linker hand (pinkriempje normaal aan rechterpink), rechterarm + zweep op zij en dan knik ik naar de jury.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:50

Aha oke dankje! Manon begon gewoon te zwaaien toen k zei halthouden en groeten. Toen kwam de vraag hoe je eigenlijk moest groeten... eh ja idontknow :roll: dus zwaaide ze maar gewoon. Wij lachen :')

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:56

Haha ik denk dat het met de wedstrijd dag niet zoveel uit maakt. Met oefenen thuis doe ik altijd de dab bij het groeten :=. Stalgenoten moeten namelijk altijd heel hard lachen om de manier hoe ze bij het mennen groeten :+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 08:40

Patty; gaaf je trailerstickers zo! Echt leuk!

Lori; je kan het tuig maar vast in huis hebben hahaha

Anna; vindt jouw pony longeren leuk? Alf vindt er geen pest aan hahaha. Die rent liever met zijn grote vrienden.

Ik weet nog steeds niet hoe het zondag gaat lopen maar als ik kom kijken kan ik wel mensen helpen. Maar wil me niet vastleggen :-)

Alfje doet het gelukkig weer wat beter, liep gisteren ook niet meer zo raar. Geen koorts meer ook.
Komt goed met mijn puppie <3 <3 <3

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 08:53

Ingrid: Zoë vindt het echt verschrikkelijk, maar Guus vindt het tot nu te gek. Hij wordt sinds kort pas gelongeerd (is net 3), maar vooral het draven vindt hij geweldig. :') Nu moet ik wel toegeven dat ik het niet erg vaak en lang doe omdat ik er zelf (ook) niet veel aan vind, dus Zoë heeft vaak geluk.

Fijn dat het met Alf de goede kant weer op gaat.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:23

Groeten is idd zoals oa Ayla zei :j

Ik rijd als 1e na de pauze. Maar ik kijk wel even. Uit mijn hoofd durf ik niet. Ik ken hem wel hoor, maar als ik zenuwachtig ben vergeet ik alles :')

Ik ben er toch wel IP tijd dus ga even rondvragen zondag. Hoelang rijden jullie altijd los. Ik echt max 10 min. Arty houdt niet zo van dressuur die is er na een half uur meestal wel klaar mee.

Ow ja mijn 1e menles ever met mijn arty ging goed. Hij moest wel gniffelen dat ik alles op stem doe. Zelfs halsstrekken heb ik nu op commando gezet en nu snapt hik de bedoeling :=

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:32

Leuk testebeest!
Er zal vast wel iemand te vinden zijn die je even wil helpen.
Als ik het ga redden kom ik kijken.

Hier zijn de paardjes eigenlijk ook allemaal op stem.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:40

Had je zelf niet willen meedoen Francis? Misschien dat arty ook een keer met mijn verzorger meedoet. Ze heeft pas 1x gemend met hem. Dus dit jaar was niet handig

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:44

Er lopen indd vast wel mensen die je willen voorlezen.
Ik rij hem ook uit m'n hoofd.

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:59

testebeest schreef:
Had je zelf niet willen meedoen Francis? Misschien dat arty ook een keer met mijn verzorger meedoet. Ze heeft pas 1x gemend met hem. Dus dit jaar was niet handig

Nee volgende week weer wedstrijd. Afgelopen weekend hadden we had.
Dan is een weekend even niks ook wel fijn

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:30

Mijn vriend leest ook voor, hij heeft ook niks met paarden, maar inmiddels na een aantal keer oefenen, is hij echt mijn wedstrijd groom geworden :D :P

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:11

Nog mensen die van plan zijn 20 juni te starten in Barsingerhorn? Twijfel een beetje vanwege de spits... 3 dagen erna ook wedstrijd. Maar wie gaat wel heen? Susanne wel volgensmij toch?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:16

Ja ik start daar ook. Is dichtbij voor ons.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:44

ohja, voor mij ook wel redelijk... 39 minuutjes vanaf stal, goed te doen! Ben alleen zo bang dat ik in de file terecht kom en daardoor te laat aanwezig ben. Eerder dan 17:00 vertrekken vanaf stal ga ik sowieso niet redden :P

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:15

Hihi leuk allemaal die verhalen over wedstrijden. Ik vind het wel jammer dat er hier in de buurt maar weinig is. Ik heb helaas ook geen bak in de buurt.

Pff vanmorgen oplevering van de woning gehad, nu hadden 2 aannemers een ronde gemaakt door het huis en erna getekend zonder bijkomende kosten.
Nu wordt ik al de hele middag geregeld gebeld door hun, maar zit op het werk, dus net in mijn pauze terug proberen te bellen, maar niemand wist daar iets van. Ze hadden mijn ex wel gebeld , dat er wat dingen niet goed waren.
Ik vraag me af of dat ze mij nog iets kunnen maken als ik getekend heb. Waren ook gewoon punten die zichtbaar waren, maar hun hebben er niets over gezegd verder op het moment dat ze hun ronde deden.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:17

Nee hoor, dat lijkt mij toch echt hun verantwoordelijkheid. Als die bal bij jou ligt, dan schiet die hele ronde van hen toch zijn doel voorbij lijkt mij.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:21

Volgens mij zijn jij, Susanne en Patricia de enige die in west starten Linsey. Patty, Linda, Francis en ik starten in oost.

Haha dabben Patty _O-

Fijn dat het beter gaat met Alf Ingrid!

Denk dat je je weinig zorgen hoeft te maken als er al getekend is Miranda, vreemd ook dat ze je achteraf gaan bellen om alsnog te zeggen dat er iets niet goed was. Zou proberen of je ze toch nog aan de lijn kan krijgen voor duidelijkheid, maar dat was je zelf ook vast al van plan :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:22

Welke omgeving woon je Miranda? Op de knhs wedstrijdkalender kun je kijken wat er in de buurt is tot verschillende afstanden. Een bak is heel handig, maar je kunt ook trainen op een veldje oid. Zo deed ik het ook op m'n vorige stal. Of bij een vereniging in je buurt?

Ik denk niet dat ze je nog iets kunnen maken als je getekend hebt. Maar snap wel dat je graag wilt weten waarom ze zo vaak bellen haha.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:25

Susanne schreef:
Welke omgeving woon je Miranda? Op de knhs wedstrijdkalender kun je kijken wat er in de buurt is tot verschillende afstanden. Een bak is heel handig, maar je kunt ook trainen op een veldje oid. Zo deed ik het ook op m'n vorige stal. Of bij een vereniging in je buurt?

Ik denk niet dat ze je nog iets kunnen maken als je getekend hebt. Maar snap wel dat je graag wilt weten waarom ze zo vaak bellen haha.

We hebben nu een trailer, dus dat maakt het wel gemakkelijker ja! Ik wil binnenkort ook beginnen met lessen, alleen nog even een locatie vinden.

Ja pff hou op, ik heb een flinke belfobie en schiet spontaan in de stress als ik zo vaak gebeld wordt. Durf ook gewoon bijna niet meer op te nemen mochten ze nu bellen :\

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:53

trainen op een veldje is inderdaad ook handig! :j Ik train ook in ons weiland, 18 x 40 goed vlak en fijn te rijden. Vindt onze bak iets te zwaar.

Weet iemand of de accomodatie van Lia Luitjes, fijn te rijden is? Rijd je in de bak of land? en is het zwaar?

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 17:06

Als er al getekend is lijkt me toch dat het goed is toch?

Beide ponys vandaag gereden. Switch ging niet heel fijn. Chip in het begin ook niet, gelukkig wel goed kunnen afsluiten. Daarna nog even buiten uitgestapt. Op de parkeerplaats lag een mooie iets diepere grote plas. Gelijk maar even gebruik van gemaakt :+. In het begin wou hij er echt niet door heen. Later vond ie het best leuk en konden we zelfs in draf :). Hopelijk is hij zondag het niet allemaal vergeten :+.

Afbeelding
Hier moest ik hem nog even overtuigen dat er echt geen krokodillen in zaten.