Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Isapaardje schreef:Grote maakt voor een paard niet uit he dames.
Een hele kleine shet kan enorm hoog in rangorde staan in een kudde grote paarden.
Het is dan ook belangrijk dat je daar goed op let. Heb jij een laag in rang staand paard, zet er dan nooit een dominante shet bij, hoe klein en schattig het beestje ook lijkt
Mijn pony's staan al bijna 5 jaar bij elkaar, maar zijn nog altijd geen vriendjes.
Ook jammer, maar goed, dat ze elkaar tolereren vind ik voor nu dan maar voldoende. Heb toch het idee dat ze niet alleen staan
nane schreef:Janinevv wat een mooie droge bak/paddock(?) heb je daar zeg! Drainage erin? Ben aan het zoeken naar en oplossing voor onze natte blubber voor de uitloopstal dus ik hou iedereen in de gaten haha
sweetwendy schreef:Aahgoss wat een lief koppie zeg janine![]()
Vanmiddag was de vee arts weer geweest en de longen waren schoon maar nog niet 100% omdat ze nog af en toe hoest maarja wat wil je ook als je 24/7 in de modder staat en zoveel regen valt..Ze is weer geënt en heeft de wormenkuur weer gehad
Morgenochtend heb ik afgesproken met een vrouw die me wel wil blijven helpen met mennen dus gaan we een klein rondje mennen hooguit half uurtje. Ben zeer benieuwd hoe ze dat oppakt..is alweer dikke 2 maanden geleden dat ik voor het laatst met haar gement heb.