haha dankje Suprice_Iris. ik krijg binnenkort ook eeen zwart dekje, die past dan bij m'n zwarte peesjes & dan wil ik ook nog kijken of ik zwarte werkbandages kan krijgen.
HEEFT ER IEMAND HIER TOEVALLIG ERVARING MET DE SHETLANDER INDOOR?
Ik denk dat heel veel mensen hier ervaring hebben met de Shetland Indoor, ik helaas niet, ben het wel een keer van plan met Johnny als ik daar de mogelijkheid voor heb. Boris is me daar toch iets té hengst voor.
Ikke hoop volgend jaar in 2011 mee te doen met mennen en lange lijnen (en natuurlijk de leuke spellen ). Hopelijk is hij dan beleerd en gaat alles weer goed met hem En dan moet ik ook nog mogelijkheid voor vervoer hebben
Kimbey
Geplaatst: 24-03-10 22:09
Leuk setje Aylie! Nassie misschien vind ik wel iemand maar voorlopig denk ik alleen longeren en lekker langs de fiets!
View My Video ik hoop dat het filmpje het doet, denken jullie dat ik hier wat op de Shetland Indoor kan? veel verbeter punten, gaat enkel om het plaatje.
Goedemorgen! Zag weer veel foto's voorbijkomen. En een geschoren Tinkie! Fijn dat ze zich er zoveel beter door voelt. Jolly had het gisteren ook flink heet, zwaar ademen en veel zweten enzo. Maar na een stevige borstelbeurt was dat gelukkig weer over.
Dennis, jammer dat je Trendy weg doet. Ik heb wel interesse, maar geen geld