mijn shetje heet Kizzie en haar achternaam die ik zelf heb verzonnen ( ) is Kalimba op mijn profiel staat een fotow !!
Laux
Geplaatst: 07-07-11 12:24
Regina v. Carpe Diem & Ywanna Sueno la Finca (beide niet zelf bedacht) Esprit (veulen van Regina, zelf bedacht)
Manon262
Geplaatst: 08-07-11 02:34
Wij hebben er sinds vandaag een mini-hengstveulentje bij, duckie (donald duck ) moet wel nog een maandje bij mams blijven
Het is een overo vosje.
ElinaSK
Geplaatst: 20-07-11 13:16
Speedy was de naam van mijn vroegere verzorgshet
xDuvel
Geplaatst: 21-07-11 21:38
Mijn eigen Shetlanders Duvel - zwarte hengst, Max x Mathilde Timon - zweetvos met kol die uitloopt in fijne bles, ook een hengst, Duvel x Praline
Dan zijn er nog de andere Shetlanders die ik verzorg, enkele namen zijn niet zo heel leuk aangezien de eigenaar een oudere man is die het niet zo heeft voor lange engelse namen Mathilde, zwarte kweekmerrie, ouders onbekend Max, bruine hengst, gestorven aan verkeerde reactie op ontstekingsremmers Mary, zwarte merrie, Max x Mathilde Bruno (heet nu Gypsy), bruine hengst, Max x Mathilde Calinka, bruine merrie, Max x Mathilde Junior, bruine hengst, Max x Mathilde Kyara, bruine merrie, Max x Mathilde Poika, bruine merrie, Max x Mathilde Cesar, tricolor bonte hengst Muffin, vosbonte merrie Koda, bruine hengst, Cesar x Kyara Lily (of the valley), bruine merrie, Cesar x Mathilde Hope, zwarte merrie, Max x Praline Casanova, vos hengstje, Max x Praline Coca, zwart hengstje, Duvel x Praline