lang niet geweest. maar ben zo ontzettend druk! ik ben al 3 maanden bezig om de auto goed te krijgen... maar lukt maar niet. ik moet eigenlijk een nieuwere moter erin bouwen, maar ik heb dat geld niet...
verder wel lekker met diesel geknuffeld. en gespeeld. toen met de fiets met diesel gewandeld. ging goed. behalve toen ik erop ging zitten (op de fiets) toen was alles eng en flipte hij. wat ik niet gewend ben van hem :S.. maar goed. mooie dag voor een slecht voorspelde dag..
vandaag drukke dag gehad met de paarden & héél lang gereden. maar het was wel leuk!
&& toen wij ( vriendin en ik ) aankwamen op stal lagen blacky en haar VP op de grond te slapen. aaach, echt zo lief ! heb het ook gefilmd maar de camera ligt beneden en ik heb geen zin hem te pakken.
boee net met hondje naar bos geweest, gekke wous, ging ie opeens met staart tussen de benen keeeeeiiihard sprintje trekken en toen ineens op de kont sleetje rijden raar he
ik ga me benen scheren nog steeds ben ik bezig me kast op te ruimen de helft van de winterkleren is weg, STICK nog steeds niet gevonden hij is gewoon echt weg
Blacky
Geplaatst: 03-04-11 20:37
yeaaah!
weetje stiekem zeg ik dat zodat iedereen juist hooooi gaat zeggen. haha, nee oke ik ben echt erg.