Beetje nadelige foto van Boris, hij was al beetje moe Hij is altijd zo enthousiast, ik hoef hem nooit op te jagen, hij gaat net zolang over de hindernis tot hij te hoog wordt En hij kan nog springen ook!
Mastrootje
Geplaatst: 27-04-10 18:30
Ik ben helemaal fan van Joepie! En Nono is ook zo een scheetepeteet.
Wat een leukerds komen er weer voorbij !! Gaaf gezicht dat springen, Celine's manen waaien mooi in de wind ! Kunnen die van jullie dat ook zo goed ? na het werk even afspoelen en dan in het land zich lekker viesmaken ??
wat een schatjes weer ben eventjes niet meer op bokt geweest, maar wel weer leuke foto's zeg! hebben jullie nou DE tip om die haren er uit te krijgen? ik ben me rot aan het poetsen elke dag en ik geef haar al lijnzaad olie bij.het helpt allemaal niets! vorig jaar was ze ook heel laat.... ik weet het niet meer, iemand DE tip? dan zou ik m heel graag willen weten
jolandje
Geplaatst: 30-04-10 22:11
ik zweer bij de furminator, joanna is al bijna alle haar kwijt en krijgt alweer een mooi glanzend vachtje
De pony's lopen sinds woensdagavond weer op het gras, daar krijg je altijd mooiere foto's dan op die kaalgevreten winterweide vind ik, dus 2 foto's van mijn shetten. Viola en Douwe: