Susanne schreef:Toen ik nog thuis woonde had ik de pony's in eigen beheer op het land schuin tegenover ons. Met inloopstalletje enzo. Maar verder 0 voorzieningen. Was helemaal prima toen en heb er lekker gestaan (maar scheren, wassen enz ging daar niet), maar ik zou het nu echt niet meer willen. Door weer en wind elke dag 2x heen voor de verzorging, nooit 'zomaar' een dagje kunnen overslaan, zomers was het heerlijk maar in de natte donkere tijd heb ik het meerdere malen vervloekt.
Daarna op pension gestaan waar je veel zelf moest doen en met een vrij slechte (zware) buitenbak. En daarna verhuisd naar een volpension stal met binnenbak en binnen wasplaats enzovoorts en hier zijn we helemaal op ons plek. Ik ben heel happy hier en Willem doet het er super.
Ik ben er bijna elke dag, ook als ik een dagje niet rij, gewoon even tutten of wandelen, maar als ik een dagje geen zin heb of qua werk niet uitkomt hoef ik nergens over te denken en hij wordt volledig verzorgd. Zelfs mijn dekens worden gewisseld.
Wellicht wil ik later wel pony's aan huis als dat zou kunnen, maar ergens op een weitje zonder voorzieningen etc echt nooit meer.
Ik ben benieuwd hoe erg ik ons nieuwe plekje ga vervloeken deze winter.
Partner heeft dit weekend hard gewerkt om een begin te maken en hopelijk staat vandaag dan een stuk omheining.