Max is al bijna 10 jaar geleden gecastreerd, dus niet echt relevante ervaring.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Patricia_86 schreef:Ik stel voor dagen van 36 uur en weken van 9 dagen
Reed voorheen altijd met een liverpool (eerst recht mondstuk, daarna licht naar boven gebogen, afwisselend van eerste gleuf naar bril) en heb een tijdje de myler en liverpool met licht gebogen mondstuk afgewisseld, maar hij loopt op het moment erg fijn op de myler. Sjors gooit over een rechte liverpoolstang ook per direct zijn tong, maar met de myler doet hij dat niet. De myler werkt ook heel anders in, meer als een dubbel gebroken trens dan als een stang. Soms is hij met dit bit wel wat sterk, maar hij blijft altijd controleerbaar. Reed ook een tijdje met de leidsel onder het kogeltje zoals Suus uitlegde, maar ik merkte weinig verschil. Denk dat het bolletje idd op die plek zit om je leidsel op de plek te houden. Fijn dat Alf het zo goed doet!!
Wel leuk dat je een trailer hebt gekocht, kunnen jullie lekker op pad! Sjors en Boef zitten al een tijdje in hun zomervacht, waren vrij snel door hun geschoren vachtje heen. Stoute pony's... gelukkig goed afgelopen. Ik gebruik geen transportbeschermers, wel een staartbeschermer.

voor Donja en Alf. Donja ziet er idd al een stuk beter uit!

die kop er ook op haha
. 
)

Ayla schreef:Ik herkende ze idd ook Patty, gaaf hoor!
Ik heb Sjors vorig jaar laten wegen op de wedstrijddag en ga dat dit jaar denk ik weer laten doen, even vergelijken
Als iemand nog een zandkuurtje nodig heeft, ik verkoop extra fijne psyllium husk per kuurtje van 250gr (50 gram 5 dagen) of 500gr (100gr 5 dagen).