Shires heeft ook mini! Bij Equimatch verkopen ze veel Shires dekens ik had mijne daar ook vandaan.
NathalietjeB
Geplaatst: 15-01-16 16:41
Shires? Ik dacht ff aan t ras shire, dacht al hoe kan dat nou passen
Zo vandaag eindelijk droog dus de bomen van mijn sulky los lopen halen, nou 1 kant ging zo los de andere kant er 3 kwartier over gedaan om em los te krijgen Nou inkorten en ontdoen van roest, en de binnen kant van de stangen ontroesten waar ze straks weer in moeten.
Ayla
Geplaatst: 15-01-16 18:29
En de rest van de foto's, ik ga geen topic maken deze keer dus laat ik er nog maar even wat zien Ondanks dat het niet zo goed ging was hij wel lekker aan het schuimen en heeft hij in ieder geval goed zijn best gedaan.
Dankjewel! Vond ik ook de mooiste Romy, vandaar dat ik ze eerder gepost had haha. Maar hij kwam om te oefenen en heeft gelijk even mijn proefjes voorgelezen, wat overigens de verkeerde waren want ik had niet goed gekeken
hoi iedereen, ik zou me even voorstellen ik heb een verzorgshetlander het lukt nog niet om fotos in te voegen Mijn verzorgpony heet simba en is een 5jarige minishetlanderhengst ik doe vooral vrijheidsdressuur en wandelen enzo
GarBel, onder "schrijf een nieuw bericht" staat plaatsen, voorbeeld en voeg foto's toe. Je klikt op voeg foto's toe, daarna klik je op bestanden kiezen, dan kies je de foto die je wilt gebruiken en dan druk je op Save. Dan staat de foto als het goed is daaronder dus bij Afbeeldingen.
Mowgli4
Geplaatst: 15-01-16 22:03
Welkom GarBel en FemkeRoosje
spruitje12
Geplaatst: 15-01-16 22:06
Mag ik me ook melden heb een verzorgshet merrie van bijna 3 jaar, doe er vooral wandelen en begin longeren mee. Ze is nu langzaam aan het wennen aan het tuig. Ze zit nu een beetje in de puberfase merk ik Ik vind het heel interessant om al jullie tips te lezen! Vind het ook leuk alle ervaringen te lezen
_Anke
Geplaatst: 15-01-16 22:07
het lukt niet, saven lukt wel maar dan komt het niet in het bericht, behalve als een lange link