Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shetclub87 schreef:Ymor schreef:Maar het was verder wel heel erg leuk om te zien ook! En de vangkooi werkte opzich ook prima. .
behalve bij Cezar, die heeft geloof ik wel 2minuten langer doorgecrosst nadat het hek openging![]()
Meavey schreef:Het Nmprs heeft al een aantal keer een oproep gedaan voor een hengstenboek, het plan was eerst op papier, later online waarschijnlijk idd via de website.
Maarja als er zich maar 10 hengsten aanmelden...
Misschien gaat het wel lopen als het eenmaal online staat?
Ymor schreef:Haha dat zag ik. Maar jij probeerde hem ook achter je aan te laten rennen als ik me niet vergis. En daarna ging je voor de opening staan. Ik zei al tegen de persoon die naast me stond als ze nu uit de opening komt gaat hij er in.
Voor de vangkooi zou het misschien praktisch zijn om het hek iets meer open te zetten. Dat de opening wat ruimer is. Denk dat ze er dan nog makkelijker in gaan.
jolandje schreef:Meavey schreef:Het Nmprs heeft al een aantal keer een oproep gedaan voor een hengstenboek, het plan was eerst op papier, later online waarschijnlijk idd via de website.
Maarja als er zich maar 10 hengsten aanmelden...
Misschien gaat het wel lopen als het eenmaal online staat?
ik zou heel graag Yuma opgeven hoor, hij staat ook ter dekking, maar heb nooit geweten en ook niks gezien, dat er aan gewerkt werd?
Moonshine schreef:Ik vond het super leuk! We missen allen foto's van 1 hengst nummer 23 . Darmond snow storm suprême! Cremmelo!
Ik vond de 2de bezichtig en los gooien leuk idee! Alleen ik denk dat het makelijker was als de eigenaar de hengst liet rennen want die weet de hengst het meeste. Maar ja , ik vond het super geslaagde dag! We zijn echt blij met onze premies!
marschwood schreef:Zou het ook een prima idee vinden.nu staat alles door elkaar bij de advertenties.nodigt niet echt uit.
Misschien een site waar ook de foto's vd hengst bij staan.Moondrop staat ook ter dekking nu alles weer een beetje in zijn normale doen raakt.