Linsey1998 schreef:Ik heb 4 jaar geleden ongeveer Bink laten casteren, toen was ik rond de 250/300 euro kwijt. Voor geheel onder narcose, medicatie en de nacontrole op een andere dag. Dit gebeurde gewoon thuis in het land.
Dankje voor het delen van de prijs! Deze kliniek doet helaas niets ter plaatse, alleen op de kliniek zelf.

Susanne schreef:Ik vind €450 voor castratie en 3 dagen op de kliniek inclusief medicatie echt niet duur. Of is die prijs alleen de castratie en komt het verblijf enz er nog bovenop?
Ik betaalde voor een simpele castratie op het land geloof ik €250.
Nee het is met verblijf en medicatie. Althans ik vroeg wat de totaalprijs was en toen zei de mevrouw 450 euro.

Het is ook niet dat ik dat an sich duur vind, maar in verhouding tot de aankoopprijs van het dier vind ik het nogal wat. Ik ben ook eigenlijk opzoek naar een jonge ruin, maar dat blijkt nogal lastig. Dit diertje vond ik van de foto erg aansprekend en verder voldoet hij ook aan al mijn wensen kwa karakter e.d.

Kiekeboefje schreef:Frummels, blijven? Dat heb ik nog nooit gehoord bij een castratieMaar ik ben dan ook meer van de merrie's. Volgens mij kost het bij mijn dierenarts iets van 250 euro.
Ik moet bekennen dat ik dacht dat ze dat gewoon op de stal konden doen en dat hij dan wat antibiotica zou krijgen. Maar misschien denk ik te simpel, haha.