Ik heb dus 1 paar jodphurs (bruin),1 paar chaps (bruin) en gaithers (zwart) en rubberen laarzen. Vergeten de nieuweling welkom te heten WELKOM! als je wat wil weten,zie profiel of PB
ik ben blij met jou dat je geen 'hoe duur kosten ze' zegt daar ka ni kme dood aan ergeren
Anoniem
Geplaatst: 12-02-11 21:44
gaaf hé Ben er eindelijk uit welke kleur dekje en peesjes ik voor Lien ga kopen. PAARS Moet alleen nog een paars dekje vinden @ lotte het is de HH smart, kost 79 euro.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-02-11 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb mn nieuwe kleren gepast, en ik pas mn witte broek van vorig jaar nog :HOERA: en ik kan een vlechtje in mn haar maken, dan over mn voorhoofd, en verder vlechten aan de andere kant klinkt heel moeilijk, staat wel leuk foto's van mn laarsjes komen zo (:
Ik heb nu van die goedkope chaps (decathon) maar vind ze echt niet mooi & wil nieuwe alleen weet ik niet hoe ik mijn ouders moet overtuigen, ze zeggen altijd 'paardrijden is geen schoonheidswedstrijd '
Hannemarie
Geplaatst: 12-02-11 21:56
ik heb gewoon hele simpele stallaarsjes en nog simpelere chaps
ik weet niet meer wie er vroeg om een foto van mijn nieuwe laarsjes, maar dit zijn ze: met mijn geweldige gitaar op de achtergrond
Mijne waren versleten,maar ik moet ze zelf betalen,dus daar hebben mijn ouders niks mee te maken, ik heb voor het geld gewerkt,en zij niet maar ik weet niet of ik voor de HH ga,want ik kan ook andere met veter (weet niet zeker of er een rits inzit) kopen voor 50 of 60 euro I know,ik twijfel altijd heel erg