[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 07:04

Volgens mij is dat inderdaad weer veranderd. Klasse L en M hebben nu beide +25 cm maar qua tijd een verschil.

Toen ik voor het laatst vaardigheid reed was dat nog met de oude regels (toen nog +30cm), dus gister met minder cm en tijd, maar het was zo lang geleden dat ik gestart was, dat ik niet goed de verschillen kon vergelijken :+

Patty14

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:20

Ah Oke! Ga volgende maand voor het eerst M starten dan gaan we het zien.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:09

Hoi meiden! :wave:

Suzanne wees me op dit topic, terwijl ik best wel een actieve bokker ben heb ik dit topic nooit gezien.

Ik kom jullie even lastigvallen met het volgende;

Zondag 30 december organiseer ik een sulky rubriek bij de indoormarathon in Barsingerhorn (Noord Holland). Sulky’s zijn nooit toegestaan maar dit jaar is het gelukt om een ‘oefenwedstrijd’ te organiseren. In de grote indoorhal is een gaaf parcours opgebouwd met vaste hindernissen een hangende hindernis en nog veel meer.

Alle niveaus zijn welkom, startkaart is niet nodig. Er is een jury aanwezig, de tijd wordt opgenomen en er zijn leuke prijzen te winnen :D

De indoormarathon wordt gehouden in een luxe binnen accommodatie. Het inrijden is ook binnen en er is een warme kantine. De kosten zijn €10,- per start, in principe 2x maar 1 start mag natuurlijk ook.

Als je interesse hebt laat het mij weten :)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:56

xApple schreef:

Suzanne wees me op dit topic, terwijl ik best wel een actieve bokker ben heb ik dit topic nooit gezien.

Zondag 30 december organiseer ik een sulky rubriek bij de indoormarathon in Barsingerhorn (Noord Holland). Sulky’s zijn nooit toegestaan maar dit jaar is het gelukt om een ‘oefenwedstrijd’ te organiseren. In de grote indoorhal is een gaaf parcours opgebouwd met vaste hindernissen een hangende hindernis en nog veel meer.

Alle niveaus zijn welkom, startkaart is niet nodig. Er is een jury aanwezig, de tijd wordt opgenomen en er zijn leuke prijzen te winnen :D

De indoormarathon wordt gehouden in een luxe binnen accommodatie. Het inrijden is ook binnen en er is een warme kantine. De kosten zijn €10,- per start, in principe 2x maar 1 start mag natuurlijk ook.

Heel leuk maar moet helaas werken die dag... Wel echt leuk initiatief!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 11:59

:wave: Mag ik hier ook mee komen praten? Kwam het topic zo af en toe wel eens tegen maar zie na wat lezen dat hier best veel mensen zitten die mennen met kleintjes en aangezien dat ook mijn grote hobby is :) .

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 12:25

xApple schreef:

Wat leuk zeg! Helaas voor ons meer dan 2u rijden dus dat wordt hem niet.

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 13:17

Voor mij is het redelijk dichtbij! Als ik vervoer kan regelen lijkt het me echt leuk om mee te doen :j Tot wanneer kan je opgeven?

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 13:40

Hm voor mij is het handig als ik het zsm weet ivm lijsten en organisatie maar laten we zeggen dat een week van te voren echt de max is :)

Zou super leuk zijn als je erbij bent :D

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 16:47

Welkom Apple! Wat is je echte naam? :) ik volg je op insta dacht ik.

Welkom Sharani!!!

Vandaag dekentje gepast! Veel beter, denk dat ze er baat bij heeft. Energie is andere dingen stelen dan warm houden. Hier vriest het snachts alweer.
Afbeelding

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:23

Manon: ben nog even aan het denken wie ik meeneem maar kom sowieso.

Die deken zit mooi, vind Bucas dekens meestal erg fijn maar voor mijn paardjes passen ze meestal niet.
Laatst bijgewerkt door Sharani op 08-10-18 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:24

Sharani schreef:
Manon: ben nog even aan het denken wie ik meeneem maar kom sowieso.

Super leuk dat je erbij bent ! :D

Nou Manon dus :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 17:40

Gaat een gezellig sulky clubje worden :D

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:16

Jaa dat wordt het zeker :D

Wel veel bloembakken hoor..

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:40

Zou graag mee willen doen helaas een eind rijden en is floor gewoon nu niet in conditie...

ha! Fenna ik heb nu het zelfde probleem. Met die moser kan zelfs ik streeploos scheren, en gister begon ik, allemaal lelijke strepen.... scheert die op een gegeven moment gewoon niet meer met als resultaat dat floor letterlijk half kaal staat.
Afbeelding

Gelukkig zit er een slijper in de buurt dus daar breng ik ze donderdag even naar toe.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:57

Omg nog zo'n pony hahaha!
Volgende keer eerst voor het scheren ieder jaar laten slijpen en dan pas beginnen haha

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:58

Lillian__ schreef:
Zou graag mee willen doen helaas een eind rijden en is floor gewoon nu niet in conditie...

ha! Fenna ik heb nu het zelfde probleem. Met die moser kan zelfs ik streeploos scheren, en gister begon ik, allemaal lelijke strepen.... scheert die op een gegeven moment gewoon niet meer met als resultaat dat floor letterlijk half kaal staat.
[ [url=m/TsPi8w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gelukkig zit er een slijper in de buurt dus daar breng ik ze donderdag even naar toe.

Oh jeeeh!

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:23

oh jeetje Lillian.... :p vreselijk!! Ik ben echt van mening dat je een groot scheerapparaat moet hebben voor het lijf, en zo een kleine tondeuse voor het afwerken, anders gebeurd.... nouja.. dit _O- _O-

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:01

xApple schreef:
Jaa dat wordt het zeker :D

Wel veel bloembakken hoor..

Hahaha kan hij mooi werken aan zijn fobie _O-

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:21

even trotse moeder spam!

Afbeelding

me jongste zoontje van 3.5 heeft zo de smaak te pakken en als de ponys het toelaten kruipt hij overal op. ( uiteraard onder strikte begeleiding en als ik denk dat de pony daaraan toe is)
hier binq 4 jarige net 6 keer onder het zadel. en me zoontje schopt hem en dan gaat hij braaf stappen, rukje aan de teugels en hij staat stil .

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:30

Wat lief <3

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:53

Wat lief !! Brave pony ook.

Hier vrij weinig nieuws, druk met m’n studie. Ondertussen trainen gigant en ik rustig verder. Helaas heb ik mijn auto verkocht dus even geen wedstijden (moet een trekhaak op de auto van m’n moeder zetten...). Morgen weer t apparaat erover heen. 6 weken geleden ook al gedaan :x

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:30

StalNollie schreef:
even trotse moeder spam!

[ [url=m/W9P1dZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

me jongste zoontje van 3.5 heeft zo de smaak te pakken en als de ponys het toelaten kruipt hij overal op. ( uiteraard onder strikte begeleiding en als ik denk dat de pony daaraan toe is)
hier binq 4 jarige net 6 keer onder het zadel. en me zoontje schopt hem en dan gaat hij braaf stappen, rukje aan de teugels en hij staat stil .

Wat lief!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:56

Wat lief Stal Nollie!

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 12:26

Vraagje; Welke menzweep gebruiken jullie bij een HCA? Ik had zo'n standaard zweep maar die is veel te lang >;)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 12:30

Leuke foto StalNollie! Jeugd heeft de toekomst :D

Laura ik gebruik een Fleck menzweep, een korte. Mijn oude was inderdaad ook te lang.

[Edit] foutje.