Toen ik voor het laatst vaardigheid reed was dat nog met de oude regels (toen nog +30cm), dus gister met minder cm en tijd, maar het was zo lang geleden dat ik gestart was, dat ik niet goed de verschillen kon vergelijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xApple schreef:Hoi meiden!![]()
Suzanne wees me op dit topic, terwijl ik best wel een actieve bokker ben heb ik dit topic nooit gezien.
Ik kom jullie even lastigvallen met het volgende;
Zondag 30 december organiseer ik een sulky rubriek bij de indoormarathon in Barsingerhorn (Noord Holland). Sulky’s zijn nooit toegestaan maar dit jaar is het gelukt om een ‘oefenwedstrijd’ te organiseren. In de grote indoorhal is een gaaf parcours opgebouwd met vaste hindernissen een hangende hindernis en nog veel meer.
Alle niveaus zijn welkom, startkaart is niet nodig. Er is een jury aanwezig, de tijd wordt opgenomen en er zijn leuke prijzen te winnen![]()
De indoormarathon wordt gehouden in een luxe binnen accommodatie. Het inrijden is ook binnen en er is een warme kantine. De kosten zijn €10,- per start, in principe 2x maar 1 start mag natuurlijk ook.
Als je interesse hebt laat het mij weten
xApple schreef:Hoi meiden!![]()
Suzanne wees me op dit topic, terwijl ik best wel een actieve bokker ben heb ik dit topic nooit gezien.
Ik kom jullie even lastigvallen met het volgende;
Zondag 30 december organiseer ik een sulky rubriek bij de indoormarathon in Barsingerhorn (Noord Holland). Sulky’s zijn nooit toegestaan maar dit jaar is het gelukt om een ‘oefenwedstrijd’ te organiseren. In de grote indoorhal is een gaaf parcours opgebouwd met vaste hindernissen een hangende hindernis en nog veel meer.
Alle niveaus zijn welkom, startkaart is niet nodig. Er is een jury aanwezig, de tijd wordt opgenomen en er zijn leuke prijzen te winnen![]()
De indoormarathon wordt gehouden in een luxe binnen accommodatie. Het inrijden is ook binnen en er is een warme kantine. De kosten zijn €10,- per start, in principe 2x maar 1 start mag natuurlijk ook.
Als je interesse hebt laat het mij weten
Lillian__ schreef:Zou graag mee willen doen helaas een eind rijden en is floor gewoon nu niet in conditie...
ha! Fenna ik heb nu het zelfde probleem. Met die moser kan zelfs ik streeploos scheren, en gister begon ik, allemaal lelijke strepen.... scheert die op een gegeven moment gewoon niet meer met als resultaat dat floor letterlijk half kaal staat.
[ [url=m/TsPi8w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig zit er een slijper in de buurt dus daar breng ik ze donderdag even naar toe.
StalNollie schreef:even trotse moeder spam!
[ [url=m/W9P1dZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
me jongste zoontje van 3.5 heeft zo de smaak te pakken en als de ponys het toelaten kruipt hij overal op. ( uiteraard onder strikte begeleiding en als ik denk dat de pony daaraan toe is)
hier binq 4 jarige net 6 keer onder het zadel. en me zoontje schopt hem en dan gaat hij braaf stappen, rukje aan de teugels en hij staat stil .