Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NathalietjeB schreef:ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de man met de zweep in de ring ook best irritant vond.
als men zelf een eigen aanjager had meegenomen die t paard kent had t voor sommige paardjes misschien beter uitgekomen qua gangen.
mochten mensen na willen bestellen bij mij kan dat hier http://oypo.nl/3D85A96447157A9E
weet iemand trouwens wie dit hengstje is en van welke stal deze is?
[ Afbeelding ]
Saritje schreef:@ Sophie: ik jou wel, maar draaide me om naar mn vriend om te zeggen dat we even dag moesten gaan zeggen en tegen dan was je weg en daarna niet meer gezien, Tom heb ik helemaal niet gezien!
En welke dames gaan daten met Extreme?n![]()
@Knolselder, jou heb ik echt alleen maar gezien als je Alec losliet in de ring! Wij stonden nochtans heel de tijd aan de gele ring! Maar was echt gefocust op de paardjes en op mn vriend, die vond het best fascinerend die mini's
Saritje schreef:@ Sophie: ik jou wel, maar draaide me om naar mn vriend om te zeggen dat we even dag moesten gaan zeggen en tegen dan was je weg en daarna niet meer gezien, Tom heb ik helemaal niet gezien!
En welke dames gaan daten met Extreme?n![]()
@Knolselder, jou heb ik echt alleen maar gezien als je Alec losliet in de ring! Wij stonden nochtans heel de tijd aan de gele ring! Maar was echt gefocust op de paardjes en op mn vriend, die vond het best fascinerend die mini's