Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_rocco_ schreef:@Marrianne: Ik vind jouw taxatie voor mijn Anne ook wel erg aan de lage kant. Ik heb wel iets meer voor haar betaald. Maar kan me er wat bij voorstellen als je niet echt thuis bent in het NSPS. En mijn Viola heb ik een paar pagina's terug ook laten taxeren en daar komen ze bij lange na ook niet aan de prijs wat ik voor haar betaald heb. Ze was toen wel drachtig van een goedgekeurde hengst, maar toch. Het blijft iets persoonlijks denk ik.
@suusiej: ik heb jouw luna te koop zien staan bij stal Liebas. Zij vragen over het algemeen best veel voor hun pony's. Maar ze zijn dan vaak ook erg mooi en met mooie papiertjes. Ik gok dat jij 650 euro voor Luna betaald hebt?
_rocco_ schreef:@suusiejj: Haha! heb ik het even mis zeg. Dat is een nette prijs inderdaad. Elke keer als ik een prijs opvraag bij stal Liebas ligt het rond de 1250 euro... Dat vind ik best veel geld. Ging dan steeds om zwartbonte drachtige merrie's.
sumic schreef:mmm een schatting van 100 euro en een schatting van 150 euro voor onze stippel.. wij hebben er toch wat meer voor betaald. te veel?
Shadow 400 euro. geen papieren, wel een mooie rijponymaat.