Ik heb vandaag met mijn vzshetje een heeel stuk gereden... was heel leuk alleen ze schrok op het laatst van een hond die blaffend rennend bijna in haar benen hangend achter haar aan kwam rennen. Toen kon ze opeens hard daarna trilde ze nog even na op haar beentjes en toen was het weer over Ach joh, weer wat mee gemaakt
Isa en ik gingen vanmiddag naar de Hoorn (binnenzwembad) en toen gingen we gezellig in een warm bubbelbad. Ging er een neger op ons badje richten met een balletje. Hij gooide maar het was mis. Toen pakte die het balletje en gooide hem ezpres erin. En toen voelde hij in het badje en zei: Is het warm? En toen zeiden we met een nep lach : ja.. Het was eng.. hij achtervolgde ons de HELE tijd! En overaan grijnsde hij naar ons .. Het was namelijk erg eng voor ons omdat we een trouma ergens aan over hebben : We zijn ooit een potloodfenter tegen gekomen. Nouja,en dan een 10 en 11 jarige, tjaa ! We moesten toen huilen met die potloodfenter enz. dus vonden we dit wat er vanmiddag was gebeurt nog enger dan andere mensen door die trouma. we zeiden het later tegen een badjufrouw want we wouden ons omkleden maar we durfde niet want we dachten dat ie ons dan weer achtena kwam..en zij hielt hem in de gaten en zo. We gingen toen naar de hokjes en hij stond bijna op! Hij keek de hele tijd naa rons tot dat we verdwenen waren. Toen we omgekleed waren zagen we door de ramen dat ie een preek kreeg van de badmeesters enzo. Het was echt weer eng, altijd wij De twee kleine bange meisjes ! Sorry, maar dit moest ik even kwijt
Dus jij bent digene met die vent op de foto ! Weet ik ook weer hoe Anne op de foto staat !
NEEEEEE!! dat is annemieke!! ze had een dik oog ivm ontstoken wimper-haar-wortel!(vandaar de zonnebril)
Nee ik sta op geen een foto! Pfii, godzijdank Ik zal zo wel foto laten zien met mn camping-knuffies!
dank je wel voor de reacties, en idd soms beetje overbelicht.. maar ik ben nog niet zo heel erg bevriend met de camera, dus af en toe helaas wat probleempjes! En op die foto van laurens met annemieke kwam de zon verkeerd op de foto, en k moest ff snel klikke
Ik heb een keii leuke dag gehad vandaag, maar t weer :S gister was t te heet voor HE, en nu is t vet bewolkt! en koud
Edit: Ach arme, taat en Ies.. Ik heb ook een x zoiets meegemaakt.. savonds tond een uur of 8 met een vriendin( beide 11 jaar) Mn vriendin kwam mij om 10 voor 8 ophalen voor de jeugd.. wij fietsten samen langs een parkje en ik zag ergens een lamp schijnen.. Ik vond dat keii raar, toen waren we bijna bij de uitgang van t park, en zag ik t lichtje steeds dichter bij komen. Toen ging t lichtje uit(wij keii snel doorfietsen) en toen waren we er voorbij ik draaide om om te kijken waar ie was, stond ie midden op de weg.. en rende ons nog een klein stukje achterna.. Och wat hadde wij hard gefietst Maar praat hier dan met je ouders oveR?
@floor__; gelukkig verder niks gebeurd . Wel lekker hoor ff een stuk rijden. @OpPheLiIa&Iesjee; jeetje, dat is poedersuiker! Kan me voorstellen dat jullie erg bang waren, maar gelukkig is er verder niks gebeurd en heeft ie nog een preek gekregen!
Ik heb vandaag echt niet veel gedaan ofzo hehe . Alleen beetje hw & net voltige. Oooh god, binnenkort weer een demo