Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirriejj schreef:Mij lijkt dat een goede deal.
Oh lekker rondje Patracia! Hoelang ga je op vakantie?
Ik wil transportbeschermers bestellen, staat er met 450% korting bij en zou er dan nog 123 euro op bijkrijgen haha, daar zullen ze vast niet in trappen.
sakvis schreef:Lori, ik heb dat tuig en mijn pony heeft er drukplekken van gekregen (van het schofttuig). Het is een mooi tuig, soepel leer maar ik had eerlijk gezegd er meer van verwacht qua kwaliteit.
Het schofttuig gebruik ik niet meer en de kussens zijn na hele korte tijd in slechte staat ( vandaar ook de drukplekken).
Het schofttuig zou ik ook absoluut niet gebruiken icm een 2-wieler.
Mooie tochtjes maak je,Patricia !
Wij gaan misschien even kijken in Uchelen. De pony's laten we thuis.
Ik gebruik geen beenbescherming in de trailer. Ponylief past goed op zichzelf en ik heb al te vaak gezien dat de beenbeschermers afzakken of juist gaan knellen.
Vandaag een nieuw afstandsrecord gereden; bijna 35 kilometer in 4 uur!
IngridM schreef:Aardige rit Sakvis! En Patricia ook laatste dag daar gehad. Prachtig weer voor geweest!
Leuk Linsey! Ik heb pas clinic bij haar gereden met een pony van Ciska. 1 juli weer
Gisteren kon ik mennen in de rijbak en wauw wat liep hij fijn! Hij begint me nu echt op te zoeken, heel fijn. Die les was zo nuttig, kan weer even verder zo. Zou het liefste elke week les hebben maar dat is amper te plannen bij ons op stal dus maar even blij zijn met wat ik wel kan.