Larachel schreef:Wat een leuke paardjes komen er weer voorbij!Hier ook maar weer eens Falke, die zich lekker uit leefden op een mooie lente dag! julia wat ziet hij er goed uit, en wat leuk om je gisteren gesproken te hebben
Bedankt voor alle leuke reactie's over Falke! Wat een Mooie bonte shetlander Nassie!Gave foto NHevaVD.. Leuke foto's ChayeneFlame, zo verlang je echt naar de zomer!
Wat komen er toch een hoop leuke foto´s voorbij En hierbij wil ik mijn nieuwe aanwinst voorstellen, Reci
Change_ schreef:Leuke shet! Als je alleen het koppie ziet is het net een haf.. Is ze drachtig?Ja klopt! Ze is deze maand uitgerekend @WikiMien: Wat een geweldige bos manen!!
Lindava, Sunn heeft er idd in overvloed, terwijl Roos met die paar sprietjes blijft zitten.Het is soms toch niet eerlijk verdeeld he
Lindava1989 schreef:Wat komen er toch een hoop leuke foto´s voorbij En hierbij wil ik mijn nieuwe aanwinst voorstellen, Reci Wat heeft die een sprekend koppie zeg! Wat een schatje! (wel een beetje dik )Die laaste heeft ook een apart kleurtje